Alla inlägg under januari 2010

Av Fester Bestertester - 28 januari 2010 18:47

Författat av en skakig X

 

Hade ett antal vaknätter med svåra symptom. Grannarna hade gaddat ihop sig mot mig och kommunicerade med mig genom morse-koder. Dunk, dunk, dunk i väggen. Jag blev förbannad och ställde högtalarna mot väggen och krämade på med Motörhead på högsta volym. Då ringde dessa fega kräk till polisen, vilka plingade på min dörr mitt i natten.


Jag belades med handfängsel och slängdes in i deras bil. Färden bar mot PIVA. Väl framme blev det spännbälte och en spruta antipsykotisk medicin. Fan, det känns som jag skrivit det här förut. Fast å andra sidan är jag ju van vid polistransport till psyket.


Det blev in alles tre veckor på PIVA, med TV:n som enda underhållning. Har bland annat kikat på helgmålsbön från Grillby, mycket intresssant (inte!). Sedan har de otrevliga medpatienterna plågat mig med fia med knuff. Ett spel som endast faller lobotomerade i smaken.


Sedan någon vecka är jag utskriven. Det första jag gjorde efter frisläppandet var att köpa ugnsfolie, vilken jag virar runt fötter och huvud. Ett bra skydd mot bland annat tankeläsning. Väl hemma sover jag en hel del. Att återhämta sig efter en inläggning är ett drygt jobb.

Av Fester Bestertester - 27 januari 2010 16:03

There's a funny smell blowing through Glasgow, that I can't quite put my finger on... Oh, dear, now I realize what it is. The two worst football teams in the country are in town for a boring match.


It's the dafties from Celtic taking on the Hibee scum. Wish them a terrible match that ends nil nil. The premiership could do without these revolting teams. I'd rather see Wick Academy or Brechin City take their places. A leauge without fenian influence is a good leauge.


Thumbs down for these teams and all their confused followers. I remain loyalist and reject catholic offensives. The scottish leauge must remain protestant and proud.

Av Fester Bestertester - 27 januari 2010 13:20

Idag är det minnesdagen över förintelsen, eller något liknande. Man ska minnas de ca 13 miljoner judar som gasades ihjäl i förintelseläger runt om i Europa.


Nazisterna gjorde tvål, lampskärmar och smycken av de döda kropparna. Hade det inte varit för Sovjetunionen hade säkert alla europas judar fått smaka blåsyra.


Hatten av för judarna. De styr oss varsamt genom sitt bank- och mediaägande. Vi gillar våra nya herrar.


 

Av Fester Bestertester - 26 januari 2010 19:42

Har inget emot homosexare, men finner deras uppträdande besynnerligt ofta. De gillar att bända isär ringmuskeln och peta in objekt i anus, t ex rädisor, minimajs och halstabletter. Sedan äts det upp av antingen mannen bakom införandet, eller han vars stjärt töjts ut. Mysko!


Sedan gräver de likt thailändska she-males sig långt upp i rektum i jakt på främmande element, inkluderat en bultande penis på en tvättäkta svensk. I sydostasien tycks man gilla "det förbjudna hålet".


Jag har själv haft ynnesten att betäcka både pojkar och flickor under mina resor till Thailand. Oavsett kön bjuder deras bajshål på förträfflig njutning. Jag har blivit beroende. Därför reser jag varje år till Thailand. Jag föll pladask för dessa tajta skithål...


Frans Nermark

Av Fester Bestertester - 24 januari 2010 17:03

Det är med glädje vi kan presentera Frans Nermark, en garvad skribent, på vår sida. Hans artiklar är ofta åt det ekivoka hållet och han har personlig erfarenhet av såväl thai-horor som bdsm. Innan du tagit del av hans erfarenheter av bland annat analsex så är du att betrakta som novis. Frans är ett välkommet tillskott på Käftsmällen.

Av Fester Bestertester - 23 januari 2010 21:41

Loyalist clubs 'Gers and Hearts shared the points in a two-goal match. It ended one-one and was an exciting match to watch. Rangers are on the top rung and Hearts trail in fifth place. We'll probably see Rangers lift the trophy later this year.

Av Fester Bestertester - 23 januari 2010 15:57

Us brits have temporarily taken over "Kaftsmallen", a result of the swedish wing being incapacitated, with key-members admitted to hospitals. Rest assured, we will continue to update the page. Don't worry.


For now the page is run from Montrose, Scotland. As soon as the swedes are back we'll let you know. For the time being, Kaftsmallen is international...and that can only be good.

Av Fester Bestertester - 23 januari 2010 11:43

Today Scotland's greatest teams meet in Glasgow. Rangers will host Hearts. No matter how the bout ends I'll be happy. Let's cheer them on. See you at the game...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards