Alla inlägg under april 2010

Av Fester Bestertester - 29 april 2010 20:42

Nu är det bevisat. Efter en undersökning på Zeelmeer-universitetet i Bern bekräftas det vi alltid trott. Homofiler har större stjärtar än heterosexuella. Då bögare går omkring med ständigt stånd och ständigt kåtslag, attraheras de av fylliga rumpor.


För stoppade man strumpor i grenen, nu är det en toalettpappersrulle runt röven som gäller. Stor röv gör dig intressantare på bög-marknaden.


Att man sedan kan spela en trudde-lutt med arslet är en positiv bieffekt. Släpp en fjärt med normalstora skinkor och ljudet är minimalt. Bränn av en brakskit med ditt bögarsel och det blir annat ljud i skällan.


Det är därför bögare lockas av chimpanser. Det är den rosa bajslådan som lockar, inte snoppen. Aj Inte Där, Sixten...AIDS...

 

Av Fester Bestertester - 29 april 2010 20:10

The gay twins from Auchtermuchty have relocated to Leith and continue to release fun and frolic music. They have a string of good tunes tucked up their sleeves.


The downside is the gross missuse of their music. Hibernian, from Easter Road, still play their "Sunshine on Leith" at every homematch. It should be outlawed!


The Proclaimers represent Scotland, but only one side, one view, is respected on their behalf. I'm loyalist and proud. I even root fi 'Gers in secrecy.


Let's start a band with ties to Britain, rather than Eire. A band that salutes the bonds between England and Scotland. No more "proddy-stomping". One Britain. One country.

Av Fester Bestertester - 29 april 2010 19:45

Habs har gjort det igen. Nu slog man tillbaka stöddiga Washington Capitals med fyra tre i matcher. Än en gång hamnar segern i Canada och återigen är det Canadiens som står för bedriften.


Nu väntar rafflande möten mot Sid the Kid's Penguins. Det ser överkomligt ut på pappret, men det är på isen slaget ska utkämpas.


Ett trefaldigt leve för les habs: Hurra! Hurra! Hurra!

Av Fester Bestertester - 26 april 2010 23:11

Jag fick den briljanta idén att svepa en 70:is whisky på söndagskvällen. Det smakade mumma och jag drack snart upp pavan. Inga problem. På morgonen gick jag på ostadiga ben till mitt jobb på däckfirman. Jag nöp receptionisten i rumpan och mådde allmänt bra. Sedan kom chefen...


Han sa att inte hade något där att göra i mitt skick och skickade hem mig utan betalning. Jävla svin! Jag drog direkt till systembolaget och köpte en påse öl. Väl hemma knäppte jag upp ett antal öl och mådde bara så bra. Alla problem försvann. Jag har beslutat mig att vara hemma resten av veckan också. Fyllan har mig i sitt grepp.

Av Fester Bestertester - 25 april 2010 15:49

Fy fan för "ghetto-sporten" basket. På min tid lattjade vi på gymnastiken och vräkte i bollar i ringen. Mer var det inte. Idag har "basket" (korg på engelska) vuxit sig stark i slummen (läs: Hageby och Navestad) och utövas av ap-

människor med exotiska namn som Kevin och Liam. Jag tror jag måste lägga en pizza. Urrrk!


Denna "sport" måste bekämpas på alla fronter. Fy fan för multi-kulti-yttringar som denna. Let's slam dunk it into oblivion. Fy fan för basket.


 

Av Fester Bestertester - 25 april 2010 15:23

Vill du se missfoster? Har du en förkälek för det morbida? Say no more. Här hittar du det du söker. Stadsdelen Hageby i Norrköping tillhandahåller allt det morbida du söker. Här trängs socialfall med nyanlända asylanter. Mumma för vilken PK-riddare som helst.


Jag är själv uppvuxen i Hageby vilket var ett betong-ghetto på sin tid. Idag liknar Hageby mer ett flyktingläger från helvetet. Fy fan!


Hatar du det svenska? Avskyr du trygghet och ordning och reda? Du är bönhörd. Hageby erbjuder Dig multikulti-influenser beyond sanity. Flytta hit och lär dig uppskatta mångkultur. Ned med Svärje! Ned med ordning och reda. Länge leve mångkultur!

Av Fester Bestertester - 25 april 2010 15:00

The last qualifying team for the leauge play-offs is Hearts. St Johnstone drew Aberdeen and thus glorious Hearts went on to the play-offs. Let's all rally at Gorgie Road and show our toon that maroon is the colour. We'll all be looking forward to beat Hibs again.

Av Fester Bestertester - 22 april 2010 21:20

Nu jäklar är jag igång. Hade sköna honosexlekar hos min privata "rent boy", en skön lirare i tjugoårsåldern. Då satte jag rekordet.


Med Guds hjälp och en näve vaselin fick jag in en hel toalettborste i arslet. Det rev skönt, må jag säga. In och ut, in och ut, riv och slit...


Vad är en liten penis mot en hel och rivig toalettborste? Inte mycket. Jag tänker fortsätta utforska rövhålet och dess kapacitet att ta emot stora objekt. Gränsen är inte nådd

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards