Alla inlägg under januari 2014

Av Fester Bestertester - 31 januari 2014 16:32

"The crazy pair extraordinaire" kommer att mötas för en kväll fylld av brainstorming, utbyte av anekdoter och allmänt elitistiskt snack. Ingen annan är bjuden, ty då dessa giganter mötas förfäras medelsvensson över sin brist på kunskap, visioner och mål.


Över ett par öl tas beslut som kommer att påverka generationer av jordbor och avslöja sanningen om Jesus, Pontius Pilatus och Lasse O'Månsson. Glöm allt du lärt dig, Gud är inte Gud, Gud är en reptilian från Andromeda.


Om jag känner för det kanske jag låter mänskligheten leva vidare, blir jag på dåligt humör utrotar jag allt liv på jorden utan betänkligheter. Vem tror du att du är, bara för att du lever här och nu? Jag har sett basilusker på karga månar ha ett större värde än en tvåbent Tellusian. Lev i fruktan tills beslut är tagna, eländiga träl.


MVH/Norrköpings Esoteriska Råd

Av Fester Bestertester - 30 januari 2014 21:10

Det har blivit dags att känna herr X på pulsen.


Hej på dig igen, X.

Hej, hej.


Hur står det till?

Bara bra. Sitter faktiskt och tar en god öl efter maten.


Ölar du mitt i veckan?

Ja, men bara ett par burkar om dagen, jag når inte upp till Hasses höjder.


Hur går det med UFO-arbetet, har du något storslaget att berätta?

Mycket av vårt arbete är hemligt, som du kanske förstår. Jag kan dock meddela att vi är på ständig frammarsch. Vidare går vi dagligen igenom material och rapporter som inkommer till kansliet.


Hur är det med din schizofreni?

Den är helt borta, men det är som förgjort att få läkarna att begripa det. Jag vräker i mig tabletter flera gånger om dagen och snart ska ett koncentrationsprov tas. Är värdena låga hotar de med tvångsvård. Det är uppenbart att regimen har ett finger med i spelet.


Vi har inte hört något från SOS på ett tag. Varför är det så?

Det är en militant rörelse, vars verksamhet delvis bedrivs underjordiskt. Vi valde att släppa det parlamentariska arbetet och istället attackera socialdemokratin utifrån våra egna spelregler. Att informera om vårt arbete innebär alltid en risk, men bara för att du inget kan läsa om oss innebär det inte att vi inget gör.


Har du några avslutande ord till våra läsare?

Håll dig stursk och kämpa på. Gör det organiserat som medlem i UFO-Sverige och/eller SOS.


Tack för pratstunden, X.

Tack själv.

Av Fester Bestertester - 30 januari 2014 18:57

Vilken fin tillställning RFSL hade idag, när vår senaste medlem Patrik officiellt blev en del av gemenskapen. Patrik (han heter egentligen Hampus, men av sekretesskäl kallar vi honom Patrik) är nyinflyttad från en mindre ort och har varit på ett par besök hos föreningen tidigare, men idag blev han fullvärdig medlem.


Han fick klä av sig naken och finna sig i ivriga händer och trånande ögon, han är så ung, så fast, så läcker. Sedan blev det både orala och anala samlag, jag tror att sammanlagt sex olika grabbar var på hans stjärt och kanske det dubbla antalet som blev avsugna av honom.


Patrik gick rosenkindad hemmåt efter att han lovat att snart komma på återbesök. Naturligtvis bytte vi telefonnummer, det är inte varje dag man råkar på en så skön och villig yngling.


Är du homosexuell, sitt då inte hemma och runka, kom ned till RFSL och ge oss en omgång, eller låt oss tillfredsställa dig. Vad är väl slentrianmässig onani jämfört med het analsex? Blaha, blaha. Ses vi snart?


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 30 januari 2014 17:49

UFO-Norrköpings äldsta medlem är Sixten, en man född på 20-talet. I sin krafts dagar var han en viktig medarbetare, han skrev insändare, kom med kaffe och godsaker till kansliet, med mera. Tyvärr drabbades han av alzheimers för en del år sedan, vilket gjorde att han inte kunde hjälpa till som innan denna fruktansvärda sjukdom slog till.


Jag fortsatte dock att besöka Sixten och varje gång jag gick därifrån tog jag en sedel ur hans plånbok. Det var vad en frisk Sixten hade velat, att åtminstone bidra ekonomiskt.


Nu har Sixten hamnat på ålderdomshem och förmodligen har han inte långt kvar. När han somnar in kan han göra det med stolthet, då han åstakommit stordåd och varit en sann förebild för hur en ufolog ska arbeta och bete sig. Lita på att vi kommer att pryda kansliet med ett foto av denna kämpe. Detta är Du värd, gamle Sixten.


MVH/UFO-Norrköping

Av Fester Bestertester - 29 januari 2014 14:06

Jag möttes av braskande rubriker i lokaltidningen idag, företaget Vitamex slår igen och flyttar till England.


Jag hade 20 år och sex dagar där och lärde känna ett flertal personer. Vissa var trevliga, somliga synnerligen irriterande. Vad ska nu hända med Pelle Hörsel, Kjell Ballongmage och Benka Ölsinne? Fas 3?


En annan har ju pension och behöver inte göra ett skvatt, men för di andra blir det att springa på Arbetsförmedlingen och hoppas på anställning som bajstorkare på närmaste ålderdomshem.


Jag är tacksam för den tid jag fick som anställd, det var roligt att prova på förvärvsarbete, men nu är jag öldrickare på heltid. Jorden må rista i grundvalarna och folk förlora sin inkomst, får jag mig bara en daglig fylla är jag nöjd. A-kassa nästa, ni trälar på Vitamex!


MVH/ En hånflinande X

Av Fester Bestertester - 29 januari 2014 01:32

Inatt är det min tur att vara kanslivakt. Man vet aldrig vad som kan hända, då jag kan ta emot rapporter från hela landet. Vidare har jag möjlighet att kommunicera med UFO-Suomi och dess frontfigur Pekka Kekkonen via datorn.


Jag kommer att vara på kansliet hela natten, så är det något du undrar över, eller vill rapportera, så tveka inte att ta kontakt. Det är bara roligt när det händer saker, ett avbrott i mitt spelande av MS-Röj.


Termosen är full och smörgåsarna ligger på skrivbordet. Lita på att UFO-Sverige är på tårna när vanligt folk ligger och sover.


Hälsningar från UFO-Sverige genom Bosse Rulltårta

Av Fester Bestertester - 28 januari 2014 17:36

Jag drog på mig broddarna för att ta mig en stärkande promenad. Hann precis ut på trottoaren, då såg jag det: gul snö. Det var en ansenlig mängd urin som låg bakom missfärgningen och jag förstod direkt vad det handlade om. Makarna Svensson hade låtit sin hund förorena vid min infart i vad som bäst beskrivs som ett politiskt attentat.


Svenssons har en lång historia som del av socialdemokratins smutsiga följe. Jag minns Gunnar Svensson och hans roll i lockouten 1980 när Palme genom LO lamslog landet. Då mådde denne sovjetfanatiker som en prins och förmodligen fick han en slant av namnen Gunnar Sträng för sitt lojala arbete att torpedera Sverige, ty han köpte en sprillans ny Audi i samma veva.


Över trettio år senare håller denne Gunnar fortfarande hatets låga brinnande, herr Svensson är nämligen inget annat än en socialdemokratisk huligan, en skurk uti fingerspetsarna. Det var folk som han som fick mig förtidspensionerad. Kissattacken mot mig förvånar således icke, men lita på att den förargar.


Jag ruvar på en storslagen hämnd där en insändare bara är första steget. Handsken är kastad och jag kommer att släppa lös hela min helvetiska arsenal mot Svenssons, inklusive byrackan. Det kalla kriget blev helt plötsligt varmt.


MVH/Arg Motala-bo

Av Fester Bestertester - 27 januari 2014 22:22

UFO-Norrköping surfar på en mäktig våg av framgång, idag fick vi en ny medlem. Det rör sig om en man boendes i Klockaretorpet, ett område där sossarna är starka, men nu har vi slagit in en kil i deras dominans. Snart finns vi representerade i stadens alla bostadsområden.


Denne proselyt förvärvsarbetar och kan nog fås att bidra ekonomiskt till kampen, bara vi inte pressar honom för hårt. Som ett bevis på min tacksamhet utnämde jag honom på stående fot till Gruppchef av Andra Graden, en titel man oftast får kämpa sig till, men jag såg en glöd i hans ögon och den har jag vett att ta vara på.


Nu kan vi göra avstamp i hans bostad när vi utforskar skogarna och landsbygden väster om staden. En plats att bre mackor på och en plats att skyndsamt retirera till om kontakten med främmande väsen går snett. Dessutom kan han fungera som en magnet och informera grannarna om den ojämna kamp stadens ufologer utkämpar mot kommunstyrelsen och dess drakoniska metoder att tysta oss. Vågade han ta steget att bli en förkämpe för det goda kanske de vågar.


Nu är Klockaretorpet ej längre en vit fläck på kartan, den är illröd och kraftigt pulserande. Klatu verada niktu.


MVH/UFO-Norrköping

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards