Alla inlägg under juli 2021

Av Fester Bestertester - 15 juli 2021 17:10

Igår fyllde vår lätt hjärnskadade kronprinsessa Victoria 44 år. Denna ickehändelse firades på Öland, där bland annat den religiösa tokan Carola uppträdde.



Där var blekfeta kärringar,  rödmosiga gubbar, snorungar och allmänt lealösa kräk. Synnerligen en fabulös skara skitfolk.



Käftsmällen är naturligtvis förespråkare för republik och önskar att stollerierna med ett kungahus och en såsig Carl XVI Gustav läggs ned snarast möjligt.

Av Fester Bestertester - 15 juli 2021 12:43

Tråkiga nyheter om Mr X.


Natten till onsdagen ringde Mr X till Polisen och erkände ett mord. Som han givetvis inte begått. Ett mord som förövrigt aldrig hade begåtts.

Handlingen var ett resultat av intag av ölsorten Bellman (varning för den).


Nu försmäktar Mr X i en madrasserad cell i sommarvärmen. Han dömdes till 30 dagars tvångsvård.


Skänk honom en tanke när du sitter på stranden med en glass i handen och gräver ner tårna i sanden.


Jag kommer uppdatera både Käftsmällen och Politikprat så gott det går.


Staffan

Sommarvikarie



Av Fester Bestertester - 14 juli 2021 11:28

Efter gårdagens brakfylla kan det vara skönt att få ner ångestnivåerna.


Och vad är då skönare än timmar av härliga busringningar?


Jag vill idag tipsa om Kjell-samtalen. En lättlurad gubbe blir uppringd och det hela eskalerar ganska snabbt. Bättre än sommarprat, ljudböcker och skit.


Kjell 1 : https://www.youtube.com/watch?v=yivHzkLZEwI


Kjell 2 : https://www.youtube.com/watch?v=7xm7wydd8OM


Kjell 3 : https://www.youtube.com/watch?v=dMtAncIGXyY


Kjell 4 : https://www.youtube.com/watch?v=bYR1331X2VE


Kjell 5 : https://www.youtube.com/watch?v=CUFje_EuAw8


/Staffan

Av Fester Bestertester - 14 juli 2021 00:39

Bra skrivet, Staffan! Jag gillar din lingvistiska stil, men vill understryka att det inte är något homosexuellt mellan oss. Vi har rört vid varandras könsorgan, men det är sådant som händer oss killar emellan i stridens hetta. Vill du smaka på hårda bandage så kontakta Lennart K Lindström så ska han ge dig en upplevelse du sent ska glömma. Denna blogg är inte HBTQ-... bla, bla, bla certifierad. Men vi gillar alla homosexare i vilken form de än må komma. Bara så att ni ska veta: Lennart sitter ensam hemma med vrålstånd. Kan ingen skänka honom en hjälpande hand och åtminstone ge honom en handtralla?


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 13 juli 2021 20:41

Jag hälsar vår gamla kamrat Staffan välkommen till bloggen. Han har en vass penna och det lär ni snart bli varse när han kläcker ur sig burleska texter. Vi har känt varandra i rätt många år och jag tyckte att idag skulle bli dagen han fick lösenordet till bloggen. Prestera eller bli ip-bannad, din drummel!


MVH/Fester Bestertester

Av Fester Bestertester - 13 juli 2021 20:07

testing testing


sprängstoff kommer

Av Fester Bestertester - 13 juli 2021 17:26

Jag var på min bästa väns begravning och det gick mycket bra. Jag tror vi var fjorton deltagare. Tre låtar spelades, den första har jag ingen aning om vad det var för en, men den andra var "Goodbye Yoellow brick road" då kompisen och hans storebror var till Las Vegas och såg Elton John uppträda. Musiken avslutades med ett stycke från Zelda-serien och den var jobbig att höra, då vi spelat mycket tillsammans och var för sig och diskuterat spelen ingående. Sedan bar min väns storebror urnan till platsen askan skulle förvaras i. När jag gick fram till hans urna i kapellet kom det några tårar, det ska villigt erkännas. Är min kompis verkligen död? Kommer jag aldrig att stöta på honom nere på stan? Vila i frid, NN!


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 12 juli 2021 20:15

Jag har tullat lite av mina starköl jag köpte tidigare idag. Nu börjar jag känna mig lugn och skön, precis som man ska känna sig. Jag har stuckit emellan med lite benso och den boostar fyllan en hel del.


Det blir ingen monsterfylla, men en liten fylla vill jag ha. Jag mår som bäst när jag har några öl innanför västen, jag vill vara salongis varje dag. Jag kommer att dricka max fem starköl ikväll, då jag måste, måste, måste upp skapligt imorgon.


Jag öppnar en öl till snart, jag vill må bra. Jag mår bra när jag är full.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards