Alla inlägg under maj 2011

Av Fester Bestertester - 31 maj 2011 22:06

 

It makes me wonder, it makes me proud

To play for England

And hear the crowd

As we're marching on towards victory

This time...this time

We're on our way

We are Ron's 22

Hear the roar of the red,white and blue

This time, more than any other time

This time we're gonna find a way

Find a way to get away, this time

Getting it all together

We'll get it right this time

Get it right...

Av Fester Bestertester - 31 maj 2011 20:49

Jag svär att Käftsmällen ska fortsätta gå i bräschen för regimkritiker, rättshaverister och motståndsmän. Regering ska avsättas oavsett om de är röda eller blå. Vi måste ha ett elitistiskt styre, de smartaste hjärnorna, de som verkligen kan bidra med något. Inte debiler, kretiner och avskum som det ser ut idag.


Sverige går med oförminskad fart mot sin egen grav och nästan alla skiter i det. Det tittas på TV, sups, knullas och liggs på slafen. Med en sådan populas blir det svårt att vända skutan, men det går. Vi behöver en hårdför kärna, ett fåtal upplysta och med deras hjälp kan vi få ordning på vårt en gång så fina samhälle.


Trots demonen Palmes nedriga plan att förinta det svenska, en insidiös agenda som alla riksdagspartier omfamnar, finns det fortfarande motståndsmän och -kvinnor. Tillsammans utgör vi kanske några tusen, men det är inte antalet som räknas, det är handlingarna som betyder något.


Nästa gång det är val, rösta med hjärnan. Lägg inte rösten på det arkaiska sosse-partiet, eller egoisterna på högerkanten. Rösta med förnuft. Klockan klämtar snart och det lär bli signalen för förintandet av Sverige som det en gång var. Kämpa, slit och jobba. Tillsammans kan vi få vårt folk att vakna och förhindra att vi blir USA:s 51:a stat. Hårt arbete väntar, men det svenska lynnet lever fortfarande kvar, så det ska inte bli något problem. Ve de som motarbetar oss. Lyktstolpar och rep finns det gott om. Jag ger mig inte förrän Sverige blir som det en gång var. En välmående nation med ett enat folk. Ingen jävla lydstat till USA och inget taffsande från EU. En stark och stolt nation, varken mer eller mindre. Låt vårt ärade namn flyga över jorden. Sverige: en bastion mot omvärldens lågintensiva krig. Pärlan i Norden, inte ett Coca-cola-drickande skitfolk. Segern ska bli vår!

Av Fester Bestertester - 31 maj 2011 20:04

Jag har tagit 100 mg Oxascand tillsammans med fyra burkar starköl. Nu är jag skönt avslappnad och bara sitter och myser. Med kraftigare benso somnar jag bara och får minnesluckor, så den medicinen jag har är bättre i "berusningssyfte".


Vården har varnat mig för kombon alkohol och mediciner, men det skiter jag i. I stort sett varje dag sköljer jag ned mina gulliga små piller med öl och det funkar ypperligt.


Nu funderar jag på att gå ned till kvarterskrogen, ett helt okej ställe och dricka lite mer öl...och vet ni vad? Jag kan hämta ut benso varannan vecka om jag vill. Jag har dragit valser och lurats, så jag har ett nästintill obegränsat lager att ta av. Benso; Medicinen Gud gav till människan.

Av Fester Bestertester - 31 maj 2011 19:39

Träffpunkten för sinnesslöa i Norrköping hade kvällsöppet idag. X var där som vanligt och började med två koppar kaffe. Sedan vankades det varma mackor: ost, skinka, tomat och gurka. Det enda negativa var priset, saftiga tio konor styck, fast de var rätt goda.


En ur personalen plinkade på en gitarr och sjöng så falskt att det skar i öronen. Mongoloider och andra med låg intelligens brukar uppskatta sådant, men eftersom jag är överintelligent och ett geni, genomskådade jag detta tarvliga försök till hjärntvätt.


En ur personalen satte sig vid samma bord som jag och hon började genast med sin överlägsna stil. Hon näst intill klappade mig på huvudet och behandlade mig som en regelrätt idiot. Fan, vad störande! Fast lite kul är det att bevista detta spektakel. Alla behandlas som idioter av personalen och det är generellt sett korrekt, fast inte i mitt fall. Jag går dit för att få mig ett gott skratt.

Av Fester Bestertester - 31 maj 2011 00:17

"Whitley Bay across to Cumbri-ah, you'll be broke if you come he-ah!" This is English Bob, who's completed a tour of England. Finally I arrived in Geordie-land, where I have a lot of friends. We went to pubs and saw the sights, such as the old Swing Bridge crossing the river Tyne and St James' Park, where a fine team plays its home matches. Great fun! There were never any serious intentions with this trip, it was all for fun and we succeded. If I didn't have such strong ties to Sheffield I could consider moving here. I feel right at home. Newcastle United is the only team worth following in the premiership, that is untill The Blades are promoted. Doon the hatch, bring out yer broon ale.

Av Fester Bestertester - 30 maj 2011 22:45

Filmklubben såg idag filmen Spawn, en rörig historia med skådisar som Martin Sheen (gör aldrig en usel rolltolkning) och John Leguizamo (sminkad till oigenkännlighet). Filmen lyckades aldrig beröra mig, även fast den var full med effekter. Det handlar om Satan mot världen och det blir en hård kamp. Tyvärr faller filmen platt till marken. Det blir två Zyprexa av maximalt fem. Tyvärr, för idén är inte dum.

Av Fester Bestertester - 30 maj 2011 03:52

Home of "North British Distillery". Cheers! Home of "Caledonian Brewery". Cheers! What more could you ask for? Well, a football ground, perhaps. Your prayers have been answered. The old Tynie roar is heard all over the area frequently. Now, there's a good place to bide.

Av Fester Bestertester - 30 maj 2011 02:49

The hour is late and I´m a wee bit tipsy. Nontheless, I bring you a fine tribute tae the titans fi Ibrox. Enjoy...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards