Alla inlägg under december 2014

Av Fester Bestertester - 31 december 2014 16:37

Nu drar jag till UFO-Norrköpings nyårsfest. Jag har grundat hemma och tar med mig åtta öl, det borde räcka. Mitt sällskap är törstigt, men mig får di inga öl av, dem ska jag ha själv. Hoppas på en trevlig kväll utan bråk och slagsmål. Hoppas ditt nyår också blir bra.

Av Fester Bestertester - 31 december 2014 15:26

Greetings all swedes from a hot and sunny Thailand. Me now want to help you, have four beautiful young women to sell. The youngest is eighteen and the oldest 21. They no virgins, but that means they know how to please a man. Contact me for pictures and more info on the lovely ladies. Your future wife may be waiting right here.


/Your M Sawrangipour

Av Fester Bestertester - 31 december 2014 14:21

Nu är det snart dags att vända blad och lägga 2014 bakom oss. Jag gör det så gärna, då inget bra hänt mig än så länge det året. Jag har fortfarande några timmar kvar och ett under kan ju inträffa, men hur troligt är det?


Året bjöd främst på två inläggningar, både i april och oktober och det var inga trevliga upplevelser. Sedan är jag satt på sprutor igen, skitmedicinen Haldol. Jag tänker strunta i att dyka upp på sjukhuset för nästa injektion, jag vill inte ha med psykiatrin att göra.


På pluskontot finns arbetet med UFO-relaterade frågor och vår avdelning har nått fantastiska resultat, detta med en nästan obefintlig budget. Vi har sett farkoster, vi har sett "mandelögon", vi har sett reptilianer. Att vi besöks regelbundet står helt klart, nu måste vi bara väcka medelsvensson.


Jag tror att 2015 kommer att bli ett bättre år för mig själv, om det blir lika bra på UFO-fronten kan man bara hoppas på. Nu klämmer jag en öl och ser framtiden an med spänning. Gott nytt år!


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 31 december 2014 13:29

...största garv: När Lennart fick gå hem från RFSL i ogjort ärende. Snoppen strejkade.


...övergrepp: När X blev inlagd på psyk fast han hade problem med hjärtat.


...närkontakt: När vi såg både farkost och varelse i Kolmårdsskogarna.


...comeback: Anna-Fia är tillbaka i Eskilstuna


...fylla: När Hasse hamnade i fyllecell två gånger under samma dag.


...make: Sune Andersson som ger frugan mat varje dag.

Av Fester Bestertester - 30 december 2014 17:08

Nu är det klart, UFO-Norrköping träffas hos Bosse Rulltårta för nyårsfirande. Vi blir rätt många, så skynda er att anmäla er så plats finnes för just dig. Detta är ingen fest för läckergommar, endast chips och nötter kommer att serveras. Ingen hummer står på menyn, ingen hummer. Ta med dig egen dryck, det räcker så bra. Tänk på att det är kallt, då är det viktigt att dricka mycket. Vi ses klockan sex på kvällen hos Bosse. Du kommer väl?

Av Fester Bestertester - 29 december 2014 15:23

Då var det dags igen för mina röster att pladdra på. Brukar bara ha dem vid läggdags, men nu har de slagit till med full kraft på dagtid.


Det ger mig ångest, men inte kan jag ta min benso, då jag är drucken. Jag får härda ut och droga ned mig med antipsykotisk medicin tidig kväll. Det var ju fan att man inte ska kunna få festa ifred. Fy på er, J och D.

Av Fester Bestertester - 28 december 2014 15:38

350 spänn för en flaska mousserande vin, det var synnerligen obilligt. Vilken tur att det bara är nyår en gång om året. Ska man behöva öppna stora plånboken på vid gavel bara för att kunna fira som det anstår en regimkritiker? Tydligen. Systembolaget är ena snikna jävlar, det står helt klart efter denna käftsmäll. Nåja, än kan man få en schysst öl för femton spänn, men även det priset närmar sig smärtgränsen. Sänk skatten, för helvete, mitt begär ruinerar mig. Usch!

Av Fester Bestertester - 28 december 2014 14:03

Det blir att fira nyår med Nils-Erik och hans lilla fru. Min fruga kommer då att få vistas på markplan och umgås med Joy, Nils-Eriks maka. Vi kommer att spisa kvällsvard tillsammans och utvärdera året som gått.


Nils-Erik kommer att ta med sig en flaska punsch och själv har jag whisky och öl att bjuda på. Jag funderar även på att låta frugan Phain smaka starkvarorna, det är hon värd så som hon tar hand om mig.


Raketer och smällare komme inte att finnas, det räcker med grannarnas jädra fallenhet för dessa tarvliga doningar. Vi firar med stil och finess, inte som den dumma massan. Nåja, det blir nog bra, det här. Med Nils-Erik som gäst är det svårt att inte ha en lyckad stund.


MVH/Arg Motalabo

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards