Alla inlägg under januari 2009

Av Fester Bestertester - 31 januari 2009 19:28

Fy tusan, vad full jag är. Jag dricker Bellman och Long John. Ronny sitter och sover i min soffa, stackarn har bara druckit tio bärs, medans jag är i toppform och uppe i varv.



Vi skulle egentligen ha gått till Pub Wasa, men jag skippar det. Jag porrsurfar hellre, med båda händerna upptagna (av en burk och en bultande lem).



Detta är en toppenkväll och även en billig sådan. Länge leve helgen!

Av Fester Bestertester - 31 januari 2009 15:36

UFO-Motala kommer nästa helg att hålla ett möte. Välkomna är alla medlemmar i Östergötland och Södermanland. Kvällens vip-gäst är Amiral Kezmut från Pollux 9.



Naturligtvis kommer Lizmut's rymdvante att förevisas som vanligt. Platsen för mötet är vår lokal på Kråkstigen 4. Välkomna alla!

Av Fester Bestertester - 30 januari 2009 16:15

All the best to the N.W.O.B.H.M band called Venom.



They have released three mind-boggling albums, Welcome to hell, Black Metal & At war with Satan. Plus a so-so album by the name of Possessed.



They are the undisputed kings of Black Metal, and a jolly old bunch of Geordies. I wish them all the best.



Venom are still gigging around, with Cronos fronting the band. If you've never crossed paths with the band it's your loss. Venom deserve your eager ear...

Av Fester Bestertester - 30 januari 2009 15:56

Hej alla glada. Anna-Fia här. Ikväll ska jag på dejt me Bosse Rulltårta. Han är ganska gullig och har snygga tatueringar.



Jag ska bjuda honom på mat (cous-cous o kött), sedan kanske vi blir romantiska.



Jag har köpt kåndåmer me smak och är nyrakad "där nere". Detta kan bli hur kul som helst. Räkna med att jag postar hur det gick :)

Av Fester Bestertester - 27 januari 2009 20:03

I'm English Bob, an until now non-producing member of this blog. I reside in grubby Sheffield and have for the better part of my adulthood worked in a steel mill.



Ladies say I'm quite handsome and a real catch. Maybe they're right (probably) and maybe they're not (not likely). Although popular with females, my relationships are few and far between. This has to do with my mental illness schizophrenia, wich hampers my social abilities.



In Britain Kaftsmallen now have two co-workers, one one each side of the English/Scottish border. We will help our Swedish allies to evolve this blog to the next level.



Cordially English Bob

Av Fester Bestertester - 27 januari 2009 19:45

Ett par sandaler av gummi blefvo borstulna idag på Centralbadet. Det är Bo Rulltårta som skakad rapporterat om detta fräcka tilltag. Sandalerna var rosa och bar en omisskännlig doft av klacksaft, eller tåbira, om ni så vill.



Om sandalerna ges tillbaka, eller om information inkommer om var de är, kommer tipsaren att erhålla nöjaktig vedergällning, närmare bestämt 25 penningar.

Av Fester Bestertester - 27 januari 2009 18:27

Kamraterna i Norköping anordnar i vår en så kallad fotbollstäfling. Man kommer att ställas mot Djurgårdens IF i Hufvudstaden.



Kom och heja, kom och se våra atleter krossa Djurgården. Sassa brassa mandelmassa! Friskt mod, kamrater.

Av Fester Bestertester - 23 januari 2009 15:43

Vår mångårige vän i Chicago Papa Obama har till vår stora glädje utnämnts till president i Amerika!


All lycka till dig, Papa och hälsa Mama Obama!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards