Alla inlägg under april 2013

Av Fester Bestertester - 29 april 2013 23:06

Har återigen tittat på programmet Fotbollskväll. Tre självgoda rackare sitter och babblar och tramsar mest hela tiden. Har man tur får man se en glimt från senaste omgången, annars är det mest pladder.


Jag slår på TV:n för att jag älskar fotboll, för att jag vill se mål, fräcka dribblingar och styva räddningar. Inte för att nån kostymnisse ska sitta och låtsas vara Guds gåva till fotbollens ädla konst.


Färre pratkvarnar och mer matchbilder. Ska det vara så jävla svårt att förstå? De visade ju för fan inget från IFK:s Häcken-kross, bara för att ta ett exempel. Snart är det jag som skriver en insändare och då rister hela fotbollförbundet. Man kan tro att de medverkande har pröjs för varje ord de spyr ur sig. Jag skiter totalt i vad självutnämda experter har att säga om denna ädla sport, jag kräver bilder så att jag kan bilda mig en egen uppfattning. Rött kort till alla inblandade.

Av Fester Bestertester - 29 april 2013 19:39

Det är för jäkligt denna censur av internet. Vi ska leva i en demokrati, heter det svulstigt. Verkligheten är en annan, som alla tänkande individer vet. Ofta när jag luskat fram något spännande filmklipp på datorn hinner jag se en bit, sedan slår regimen till och stoppar mitt tittande. Nåja, regimkritiker och sanningssökare finns det gott om. Snart rämnar censurens tjocka murar och jag ska skratta gott åt alla politiker och andra potentater när de står med ändan bar.


Herr X

Av Fester Bestertester - 29 april 2013 17:45

UFO-Östergötland kommer att hålla utbildning för alla medlemmar i lokalen i Motala (på Kråkstigen 4) nu på onsdag. Ledningen ska lära ut diverse hälsningsfraser på främmande språk, vi ska kika närmare på Andromeda-galaxen, med mera, med mera.


Vi börjar klockan elva på förmiddagen och räknar med att hålla igång runt fem timmar. Kursavgiften är på låga 100 kronor, vilket måste anses som välinvesterade pengar när du står öga mot öga med en utomjording. Kaffe finns för fem kronor koppen. Se nu till att närvara.


MVH/Ledningsgruppen

Av Fester Bestertester - 28 april 2013 18:37

Det var dags för veckotvagningen, så jag tog upp frugan i huset. Meningen var att hon skulle skrubba mig och klippa mina tånaglar, men först skulle hon ta itu med håret i min stjärt. Jag lutade mig framåt över badkarskanten och tokiga lilla Phain greppade saxen.


Det gick bra i cirka en minut, sedan hände det: Hon klippte mig i trakterna av anus. Det gjorde rejält ont och jag fyrade av några svavelosande salvor. Lilla Phain blev förskräckt över sitt misstag och släppte saxen och började trava runt i badrummet. Då halkade hon på en tvål och slog upp ett jack i ena ögonbrynet. Typiskt henne.


Jag grävde mig i baken och visade henne mina blodiga fingrar. "Jag hoppas du är nöjd", vrålade jag. Då jag är en omtänksam make tittade jag sedan till hennes sår och det såg inte så bra ut. Det blev en sväng till sjukstugan nere på byn och ett par stygn i frugans ansikte.


Varför kan inte sjukvårdspersonalen bara lappa ihop skador, varför ställer de ledande och näsvisa frågor? Jag skiljdes från frugan och blev utsatt för ett regelrätt förhör. Jag förklarade att lilla frun är rejält klumpig och att det är därför vi tvingats uppsöka vården ett flertal gånger.


"Har du någonsin slagit din fru", hade sjuksköterskan mage att häva ur sig. Jag blev upprörd och lät henne veta att jag är en respekterad medborgare och innehavare av fler medaljer än hon har flatlöss. Jag skakade på huvudet och hämtade frugan. Nu vilar hon på sin sköna madrass och jag tar ett par glas whisky. Smärtan i stjärten finns där, men jag är storsint och förlåter frugan. Varje dag är ett äventyr med en gul liten snärta till fru.

Av Fester Bestertester - 27 april 2013 16:21

Jag köpte ett par påsar öl att avnjuta idag. Det var ganska mycket folk på systembolaget, men ölsuget vinner över ledan att köa. Jag såg då en märklig syn, en av kunderna var en lång och finlemmad afrikan med litet huvud. Kanske hade han slut på kat, kanske var hans heroin slut. Svarta individer är ett sällsynt inslag på mitt kära systembolag. De skaffar ruset på andra sätt, vilket jag nyss nämnt. I Sverige tar vi en drängfylla på lördagen, i andra länder tar man till starkare doningar. Jag vet vad jag föredrar.

Av Fester Bestertester - 27 april 2013 03:33

Mitt arbete med partiet SOS pågår även på nätterna. Jag har nu handskrivit en bunt A4-ark vilka snart ska delas ut i närområdet. Som vanligt tar jag upp viktiga saker som Palme-mordet och Pollenkungens möte med utomjordingar på fyrtiotalet.


Det är dags att på allvar diskutera UFO-frågan, att få till en riksdagsdebatt om ämnet. Jag ställer gärna upp som sakkunnig, då min erfarenhet är gedigen. Jag har faktiskt tappat räkningen på hur många gånger jag mött utomjordingar.


Känner du att du vill hjälpa till, ta då kontakt med UFO-Norrköping. Vi ufologer må vara få till antalet idag, men snart vänder vinden. Folk kommer att vakna och inse sanningen: Utomjordingarna vakar ständigt över oss. Vi kan inte längre blunda för verkligheten, tiden att etablera kontakt med främmande livsformer är kommen. Jag tar genom SOS gladeligen första steget och välkomnar våra långväga besökare.

Av Fester Bestertester - 26 april 2013 18:41

Det är fredag, fredag, fredag..! I Norrköping intet nytt, samma gamla fylla när det vankas helgledigt. Hasse har tidigare i veckan släpat hem ett par dunkar och de töms nu i rask takt. Ronny kör hårt med sina sura cider, Bosse Rulltårta hinkar Bacardi och X blandar öl och benso för en synnerlig strong tablettfylla. Vi lämnar bloggen till Larsa från Gävle och hans underhuggare. Ni måste låta oss ha lite ledigt och ruska om pappskallarna. Vi kan höras en annan dag. Skål!

Av Fester Bestertester - 25 april 2013 19:56

Det var ett jävla tjat om att inga Gripenplan lyfte för att kolla in vad ryssarnas flyg höll på med i trakterna kring Gotland. Försvarsutskottet (FöU) har till och med kallat till sig 91:an Karlsson för att fråga ut denne för att ge sken av att man är handlingskraftig.


Sverige har sedan länge inget försvar värt namnet. Varje år har sett nya neddragningar och nedläggningar efter beslut fattade av "våra" politiker. Dårar tar beslut värdiga dårar, vidare är regimen infiltrerad av ryssen. Man har ryckt bössan ur den svenska rekrytens hand. Det lämnar Sverige i en sits där Ivan kan skicka kronvrak beväpnade med flugsmällor över Östersjön och ändå ta över landet på en kafferast. Regimen har skurit ned försvarsanslagen medelst motorsåg, så varför spelar man förvånad när ryssarna gör som de behagar? Jävla hycklare!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards