Alla inlägg under februari 2013

Av Fester Bestertester - 28 februari 2013 20:24

Nu firar vi att KGB-spionen Olof Palme varit död i 27 år. Jag har redan huggit in på läckerheterna bestående av biskvier, bullar och konjak. Närmare tolvslaget plockar jag fram hummer och vitt vin. En dag på jorden utan Palme är en bra dag, inte sant? Extra roligt att en pundare dräpte honom, det krävdes ingen konspiration eller utländska agenter. Palme var sannerligen en usling med storhetsvansinne, men som tur är går svinhugg igen. Av alla vidriga politiker vi haft var Palme den värsta. Pang-pang!

Av Fester Bestertester - 28 februari 2013 18:26

Så har man provianterat, sexton burkar öl att lägga på kylning. Om sanningen ska fram har jag redan tullat lite på dosen, men jag är ju bara mänsklig. Naturligtvis blir det en sväng till systembolaget både på fredag och lördag, öl kan man aldrig få för många av. Jag har redan avbokat allt jag hade på agendan, så jag kan ägna dagarna tre åt att festa. Mot nya promillehöjder!


Hasse

Av Fester Bestertester - 27 februari 2013 18:32

Finland står fast i övertygelsen att endast man och kvinna kan ingå äktenskap. Bögar får fortsätta rövknulla och suga kuk utan kyrkans välsignande. Att två håriga karlar gifter sig med varandra, eller fittslickande flator gör detsamma kallas könsneutrala äktenskap. Har du hört på maken till pk-ord? Håll snuskandet bakom lyckta dörrar, än så länge är det inte lag på att vara homofil.

Av Fester Bestertester - 26 februari 2013 20:46

Har åter besökt oasen för Norrköpings sinnesslöa och vältrat mig i andras olycka. Där finns fetton, groteska varelser som lagt på sig otaliga kilon pg a medicin och osundt leverne, stammande fånar och annat slödder. Passade på att krossa en av dem i ett parti schack. Det är så upplyftande att frottera sig med dreglande psykfall, en skjuts för självförtroendet. Tack gode Gud för att Du gjorde mig till ett geni. En dag i veckan får mitt behov av humor full tank. I hate retards!

Av Fester Bestertester - 25 februari 2013 20:11

Rasen Cavalier Superiorus besöker vår underutvecklade planet frekvent, senast sågs de i Kina, enligt säkra källor. Deras farkoster är oftast avlånga, cigarrformade, som en del säger. De ligger ohyggligt långt före oss i utvecklingen och färdas från sitt solsystem till vårt på runt 20 minuter.


Denna utomjordiska ras har den goda smaken att lämna oss ifred, att studera och kanske ge oss en liten knuff i rätt riktning när det kommer till teknologiska landvinningar. De är inte här för att dricka vårt blod, eller förslava oss. Det är tur för oss, för vill dem så kan dem sopa bort allt liv på en nanosekund.


Om jag personligen kom i kontakt med dem, skulle jag be om hjälp mot galningarna i Omnicron, en ond sammanslutning av illasinnade aliens. Tillsammans skulle vi kunna bekämpa dem och kasta av dem från vår planet en gång för alla. As you may well know: not all ET:s are friendly.

Av Fester Bestertester - 24 februari 2013 14:10

Fy fan, nu är det söndag igen. Dagen ägnas bäst åt drickande och ihärdigt förnekande att en ny arbetsvecka lurar runt hörnet. Bloggens skribenter festar på olika håll och om ett par timmar träfas vi på en centralt belägen pub. Än finns det tid att berusa sig.

Av Fester Bestertester - 23 februari 2013 19:32

Alla är härligt berusade. Jerker har kissat på sig, Lennart har vrålstånd och Hasse muckar gräl. Allt är som vanligt när vi träffas, med andra ord. Om några timmar drar vi till slumpuben God vän, där blir man alltid serverad, även om man har bajs i byxan och kräks på tröjan. Ikväll super vi, UFO-arbetet kan vänta tills på måndag. Skål!

Av Fester Bestertester - 22 februari 2013 20:12

Tjena, alla virtuella polare. Gänget träffas hos Bosse Rulltårta och alla har det så trevligt. Ölen flödar och skratten är många. Planen är att köra hårt ett par timmar till, sedan dundrar vi ned på stan för fortsatt drickande på lokal. Är det fredag så är det.


MVH/Ronny

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards