Alla inlägg under juli 2013

Av Fester Bestertester - 31 juli 2013 18:53

Bergsvillan ligger i ett lummigt område i Norrköping. Det är en verksamhet som riktar sig till personer med psykisk sjukdom. Där finns två anställda och den ena bara måste ha gjort ett könsbyte, jag får riktigt otäcka vibbar av "honom".


Nåja, könsbyte eller ej, personalen helt okej, fast inte idag. Min dag började med ett knippe öl med a-lagarna, sedan traskade jag en bra bit för att komma till Bergsvillan. Jag var nästan där när jag kom på att jag hade två öl kvar. Jag satte mig i en slänt och njöt av dem, sedan släntrade jag in på området tillhörande Bergsvillan.


Jag hälsade glatt på övriga deltagare och nöp en tjej i stjärten, sedan började jag sjunga en gammal slagdänga. Innan jag var färdig kom personalen mot mig. "Hur var det här då"? "Barre bra", blev mitt svar. Sedan drog de en harang på vilken jag inte lyssnade.


Nåja, jag förstod att jag inte var önskvärd. Istället gick jag tillbaka till centrum för fler öl och på den vägen är det. Riktigt löjligt att neka en person tillträde om man är lite glad, eller hur?

Av Fester Bestertester - 29 juli 2013 19:18

Jag tillbringade natten med att först författa en explosiv text, sedan skriva ned den tio gånger om på A4-papper. Naturligtvis låg fokus på Palme och den fördärvliga socialdemokratin. Jag lånade lite information från Sune i Motala, vilken blev förtidspensionerad på åttiotalet efter en livslång kamp mot SAP.


Under dagen har jag så tejpat upp bladen på strategiskt viktiga platser och nu väntar jag på att det ska rassla till i min mail. Det måste finnas fler människor som önskar ett slut på terrorn och människor som vill att UFO-frågan ska tas upp i riksdagen. Palme är ansvarig för vår konflikt med varelserna från Sirius.


Intergalaktiska hälsningar/Herr X

Av Fester Bestertester - 29 juli 2013 18:11

Idag stötte jag på Bjarne från skitgrisen.se. Han är extremt lat, så naturligtvis satt han i sin kära bil. Jag hade en påse öl med mig och bjöd Bjarne på en burk. Han halsade den på nolltid och fick smak för mer. Det slutade med att han parkerade bilen och vi gick till en pub. Vi satt där några timmar och när vi skiljdes åt gick Bjarne mot bilen. Han är erkänt skicklig vid ratten så att han var berusad spelade nog ingen roll, han har kört på fyllan förr. Alltid lika trevligt att ta några öl med trogne Bjarne.

Av Fester Bestertester - 29 juli 2013 00:53

Vi minns södra Europas främste försvarare, den halsstarriga Benito Mussolini. Denna italienska landsfader föddes dagens datum 1883. Han gillade att slänga sig med titlar och är för evigt ihågkommen som fascismens starka man. Hans ideologi lever än, men tyvärr inte Benidorm Mussolini himself. Nåja, att njuta av en vetekrans till hans ära är inte illa.

Av Fester Bestertester - 28 juli 2013 01:48

Nu trappar jag upp arbetet med partiet. Jag namnger här hjärnan bakom Kennedymordet. Han hette Carlos Marcello. Jag vet även vem som mördade Jimmy Hoffa och var han dumpades. Jag har haft en mycket givande kväll med två vänner och de chockades när det gick upp för dem vem jag är. Jag spelar inte längre rollen som en såsig träl, jag besitter krafter nog för att störta regimer. I natt ska mitt budskap trummas ut.

Av Fester Bestertester - 26 juli 2013 20:22

Vår man Jerker i Katrineholm har tillbringat natten utanför Karsudden. Han har tagit mängder med bilder med sin systemkamera och lyckats zooma in väldigt bra (enligt egen uppgift). UFO-Sverige misstänker att en hel besättning utomjordingar från Zeta Reticuli hålls fången där och då kallade vi in den bästa man vi har i Södermanland.


Bilderna kommer att skickas till högkvarteret och analyseras noga. Vidare kräver vi att de främmande livsformerna släpps fria och att kontakt etableras mellan Finspångs Intergalaktiska Råd och dessa besökare. Vi har inte råd att vara fientligt inställda mot utomjordingar, vi vill skapa vänskapsband och på så sätt dra nytta av deras överlägsna teknologi. Ett extrainkallat möte kommer att hållas under lördagen och efter det vet vi hur vi ska gå vidare. Vi kräver frihet för Toragnierna.


MVH/UFO-Sverige

Av Fester Bestertester - 26 juli 2013 02:57

Här gör man sig till och går på damfotboll och vem tror ni att man ser? Den livs levande clownen Lasse. Lasse är en smutsig typ som aldrig försitter en chans att synas. Han närvarade på nationaldagsfirandet där mångkultur prisades och han försöker verka folklig genom att gå på fotboll. Jag hoppas det dröjer innan jag ser denna förespråkare av folkmord igen. Eller inte.


Han vill förinta nordens folk i sann Palme-anda och han gör sitt bästa genom folkfientlig socialdemokrati och ett falskt léende i sitt groteska ansikte. Regelrätta fiender är bättre, Lasse gillar dolkstötar i ryggen.


Ska du inte öva lite på visselramsan du kallade på Säpo genom den där valdagen vi sågs? Snart kanske du får en verklig anledning att samla dina trogna knektar till ditt försvar. Jag hoppas du möter Palme i helvetet, ogudaktiga röda svin som du har ingen plats hos Gud, ni dyrkar hellre kräk som Stalin. Urrk!

Av Fester Bestertester - 25 juli 2013 02:33

Man ser ibland motorcyklar med endast en backspegel. Oftast är det feta svin som kör skitmärket Harley Davidson. Dessa kräk försöker se så bistra ut som det bara går och tuffar fram i tron att de är häftiga och rebelliska. Att plocka bort höger backspegel, det är minsann tufft. Har de månne plockat bort höger hjärnhalva också? Det verkar så.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards