Alla inlägg under juli 2009

Av Fester Bestertester - 31 juli 2009 16:34

Bor på tredje våningen i en fastighet som saknar hiss. Med andra ord så blir det en hel del spring i trappen.



Det ger ju gratis motion, men även en del besynerliga bieffekter. Jag har nämligen utvecklat ett första klassens "hockeyarsel", en utbuktande tingest där ryggen byter namn.



Mitt arsel kan även liknas med ett babian-dito. En röv stor nog att balansera en frukostbricka på.



Är det så att kvinnor tänder på en stor bakdel är det ju positivt med denna bieffekt. Fast jag tror ju att de endast skulle göra spe av min yppiga bajslåda.

Av Fester Bestertester - 31 juli 2009 00:51

Vilade en stund på min sköna säng. När jag vaknade runt midnatt hade jag drabbats av en fördömd hicka. Jämrans prutt!



Tänk om den inte går över. Tänk om jag kommer att förbli hickandes. Nu blir jag riktigt orolig.

Av Fester Bestertester - 30 juli 2009 17:54

Jag betackar mig från påhopp, likt att vi skulle vara oförmögna att publicera läsvärda artiklar. Sicket trams!



Vi är flera ufo-veteraner som fortfarande inte tagit semester. Vi jobbar hårt med sidan. Allt annat är en käftsmäll i plytet på oss.



Snälla, fäst ingen vikt vid vad subversiva krafter dillar om. Käftsmällen uppdateras näst intill dagligen.



Ned med förrädarna och defaitisterna. Up, up, up Käftsmällen!

Av Fester Bestertester - 30 juli 2009 16:46

Min kompis vars leg gått ut var hos snuten imorse. Enligt honom (leget var utgånget) var han tvungen att ta med sig en släkting eller en bekant.



Okej, tänkte jag. Jag följer med honom. Väl där (efter en dryg halvtimma i kö) blev det kalla handen. Det måste vara en släkting som följer med.



Kompisen har ett hett temprament, så han dunkade knytnävarna på disken och svor och levde rövare. Riktigt kul, faktiskt.



Han fick gå hem med oförättat ärende, min klena hjälp till trots. Vi bestämde oss då för att gå till en pub och dränka hans sorger. Det funkade fin-fint.


Helt plötsligt, medans vi satt och njöt av våra öl, kom en välkänd figur gående. Det var ingen annan än chefen för hemsidan Skitgrisen, en välkänd polishatare. Vi fick ett skönt snack innan hela gruppen splittrades. Hick!

Av Fester Bestertester - 30 juli 2009 16:11

Tyvärr så har vi inget häpnadsväckande att rapportera, då delar av redaktionen är på semester. Vi ber att få återkomma i augusti, med laddade batterier.



Redaktionen

Av Fester Bestertester - 29 juli 2009 15:14

En snubbe, vi kan kalla honom Harald, vill prompt ha ut mig på en fisketur i hans lilla gistna båt. Själv är jag tveksam.



Efter att ätit mögliga korvar har jag fått svår rännskita. Kan inte vara borta från toaletten särskilt länge. Tänk om jag möljer ned mig i båten...



Nä, jag stannar nog hemma och självmedicinerar Bellman 6,0. Säkrast så...

Av Fester Bestertester - 28 juli 2009 14:37

Vissa av skribenterna vill upplåta utrymme för annonser, men som chef här beslutar jag att så aldrig kommer att ske. Käftsmällen måste förbli oberoende och opartisk. Det är bland annat därför vi inte länkar till några sidor.



Stolt, stark och oberoende. Det är vår devis.



Med intergalaktiaska hälsningar/Fester Bestertester

Av Fester Bestertester - 28 juli 2009 13:32

Finspångs Intergalaktiska Råd kommer att hålla årsmöte på onsdag. Alla medlemmar är hjärtligt välkomna. Absint kommer att serveras.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards