Alla inlägg under februari 2022

Av Fester Bestertester - 28 februari 2022 21:23

Kärnan i UFO-Norrköping planerar en expedition till urskogen Vrinneviskogen. Pågen-limpa, prickig korv och kaffe kommer att inhandlas, det erbjuds två smörgåsar till varje deltagare. Ta nu chansen och häng på. Jag kan nästan garantera närkontakt, oklart av vilken grad dock. Själv har jag inte bara skådat de små gröna varelserna, jag har blivit ombordtagen och fått en rundtur i solsystemet. Attans att jag glömde att fotografera som bevis. Sitt inte hemma och dega, kom med i jakten på aliens. Och gör det i illustert sällskap med orädda frontsoldater vid din sida.


MVH/Din sektionschef

Av Fester Bestertester - 28 februari 2022 19:11

Jag har en hela whisky hemma och tre starköl. Har börjat lite försiktigt med starkölen och antar att jag efter den är uppdrucken går in på whiskyn. Jag skulle utan större problem få i mig tre starköl och en hela whisky, även om det är onödigt att dricka så mycket. Mitt liv är inte så värst roligt eller givande, så jag tar ofta till flaskan för att dämpa mina sorger och besvär. Och det funkar! Är inte så värst sugen på en karatefylla, men kanske blir det en ändå. Vi får se.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 27 februari 2022 21:54

Jag mår så bra man kan efter sina föräldrars död. Jag nappade åt mig en box med Fred Åkerström och Cornelis Vreeswijk från mina föräldrars dödsbo. Något arv kan jag inte förvänta mig då mamma och pappa levde på stor fot, men det gör detsamma. Näste man till rakning är jag, men jag hoppas på 20 år till i livet. Jag tröstar mig med några groggar och bra musik. Både Fred och Cornelis levererade och som de gjorde det. Det ska bli spännande att träffa dem i Himlen, men framför allt mina föräldrar. Nu är jag rätt full och I bid you farewell, mina trogna följare.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 27 februari 2022 18:56

Ja, jäklar vad heta de är, de där ryskorna. Jag var på promenad med ett sköterska från S:t Petersburg och hon får mitt hjärta att smälta. Man kanske skulle göra som Sune och köpa sig en fru. Det är inte så sabla långt till Ryssland eller kanske Vitryssland och Georgien, då har jag mer pengar att lägga på en fru. Av kvinnsen där söker jag de desperata, de som vill bort från misären i de forna Warzawa-paktländerna. De är inte så nogräknade så en fetmagad slusk som mig duger åt dem. Jag är trött på ensamheten och söker kärleken i öst.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 27 februari 2022 18:55

Nu har den akuta sorgen efter mina föräldrar lagt sig. Den fick mig att få en knäpp och hamna på psykiatrisk klinik. Nu tänker jag på mina stackars föräldrar som jag tycker avled en smula för tidigt. Hur ska jag kunna gå vidare med mitt liv? Vad ska jag hitta på för att själv överleva? Undvika spriten bör jag, men sitter här med en hela Exploderer. Jag struntar i allt, jag berusar mig eftersom jag vill.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 27 februari 2022 18:30

Jag säger som den svårt alkoloholiserade Hasse från Norrköping: jag har gått torrt. Jag har inte en droppe punsch kvar och det gör mig förtvivlad. Vad ska jag göra? Jag har bara två folköl i kylen, sedan är det helt slut på dricka. Jag funderar på att gå ned till frugan och begagna mig av henne och hennes kropp. Imorgon måste jag upp tidigt och handla min livsviktiga dryck. Jag har som rutin att dricka lite punsch både före och efter måltiderna och mina cirklar får inte rubbas. Detta visade sig bli en skräpdag. Nykter? Bah!


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - 26 februari 2022 16:56

Min stollig lilla fru har lyckats avhålla sig från att provocera och misshaga mig en period och jag är ytterst tacksam. Jag har inte utdelat några snärtar på flera veckor och det är ett stort framsteg. Jag har begravt stridsyxan och det kanske för gott. Mat har stollan lagat och pruttat har hon gjort i sin avfallshink. Hon har skött sig ypperligt och jag har belönat henne genom att släppa upp henne i dagsljsuset. Hon har förkovrat sig i ämnet äktenskap och vet att behaga sin make. Tio poäng av tio möjliga till min lilla toka.


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - 26 februari 2022 13:58

Äntligen är man hemma och det firar jag på bästa sätt; Pizzza och starköl. Nog för att sjukhusmaten är förvånansvärt god, men vad jag nyss slafsat i mig kan vården inte erbjuda. Jag hade planer på att besöka herr Hörsel, men stannar hemma. Jag vill krama ur allt det goda och njuta maximalt av min nyfunna frihet. Tack och adjö, PIVA och avdelning 25A. Jag jobbar på en fylla, jag har inte tid att må dåligt. Skål!


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards