Alla inlägg under november 2009

Av Fester Bestertester - 30 november 2009 19:17

Idag är det 30:e november. En dag då högerextremister firar Karl XII. Tydligen ska ett obskyrt parti kallat ND marschera i Stockholm. Att de bara orkar. Låt kungen vila i frid istället.

Av Fester Bestertester - 26 november 2009 19:29

Tjena alla glada. Eder Hans här. Nu på lördag ska gänget och jag göra stan osäker. Vi träffas på Olai-Puben klockan två för att grunda, sedan styr vi stegen mot Harry's.


Alla måste bli jättefulla (som vanligt). Sedan får vi se hur länge vi klarar oss utan att bli utkastade. Botten upp, kära vänner!

Av Fester Bestertester - 24 november 2009 19:41

Gick glad i hågen till min lokala sillstrypare för att inhandla skaffning. Styrde stegen mot köttdisken och väl där föll mina ögon på ett saftigt paket grytbitar. Mumma!


Väl hemma i mitt välutrustade (har både kyl, frys, ugn och spis) kök slängde jag köttbitarna i stekpannan och kremerade dem på högsta värmen. Välstekt ska det vara.


Vräkte i mig skiten och däckade glad i hågen ett par timmar senare. So far, so good. Då kom den. En kraftig och böljande känsla av illamående. Sprang ut till hemlighuset och lade en pizza i handfatet. Satans jävlar, vad dåligt jag mådde.


Resten av natten och morgonen gick i vomeringens tecken. Ack, du arme...Var detta slutet för Herr X? Närapå...


Aldrig mer att jag köper fläskkött. Jag gör gemensam sak med muslimerna. Det kött jag till äventyrs äter ska vara både Koscher- och Halalmärkt, annars går jag omvägar runt det. Må Satan ta Er Säpo! Fy fan!!!

Av Fester Bestertester - 24 november 2009 19:19

Se den lydiga nickedockan Ingvar ta ett symboliskt spadtag vid en Israelisk bosättning. Han flinar upp sig, trots sin prekära situation. Mer makt åt judarna. Shalom Shaverim!


 

Av Fester Bestertester - 24 november 2009 18:42

Hello my humble hoi polloi. Again English Bob strikes Kaftsmallen. I'm just letting you know that I'm coming to Norkopign early december, so make sure to be there. You don't want to miss The Command Staff from Montrose.


To fly The Union Jack, me and Calum will be present and always with an ardent sincerity to defend and promote Britain.


We'll see you all in a little over a week. I'm so excited I think I'm gonna mess me trousers...

Av Fester Bestertester - 23 november 2009 20:46

Well, what are you gonna do? Feel free to search for this amazing clip on youtube. There's plenty more where that came from. "Alien autopsy"...

Av Fester Bestertester - 23 november 2009 20:06

Hej och hå, arbeta på. Så kan en dag på patologen se ut. Garanterat äkta film...


http://www.youtube.com/watch?v=QzmmlaZ9b9I

Av Fester Bestertester - 23 november 2009 18:27

I den sydliga stadsdelen Navestad frodas allsköns ohyra, inte bara mänsklig, utan även djurrikets bottenskrap står att finna där. Vi snackar råttor, kackerlackor och måsar. Tittar vi på invånarna är de närmast att beteckna som slödder. Flegmatiskt slödder.


Dessa svin som bor där går i stor utsträckning på socialbidrag, då endast ett ytterst fåtal är kapabla att arbeta, då de antingen är i besittning av latmasken eller helt enkelt är för imbecilla att ens platsa på Samhall.


Råkar du hamna på buss 113, så kasta dig ut snarast. Endast två hållplatser efter Hageby Centrum (Hageby är näst sämsta stadsdel) börjar helvetet kallat Navestad. Det är ett s k No-go-area för alla oss rakryggade skattebetalare. Nej, lösningen på denna varböld till stadsdel är att spränga skiten i luften. Gärna med hyresgästerna kvar i sina inrökta lägenheter. Good riddance of bad rubbish!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards