Alla inlägg under oktober 2008

Av Fester Bestertester - 29 oktober 2008 20:57

Jag har skitit på mig i vuxen ålder. Ett par gånger t o m.
Första gången var jag tjugo år och själva olyckan minns jag faktiskt inte. Jag hade varit full.
Jag minns däremot när jag vaknade på morgonen i min säng, fullt påklädd. Det var inte så konstigt, det hände ofta på den tiden. Det kändes däremot konstigt när jag vände mig om, det var som om jag hade hela röven full med stelnad cement.
Vad i helvete är det här?
Jag var tvungen att resa mig upp från sängen och det var då jag upptäckte att jag hade skitit på mig. Jag gick ut på toaletten. Jeansen gick bra att få av, det var värre med kalsongerna. Skiten hade bränt fast i röven. Jag fick klippa loss dem och sedan fick jag ligga i blöt i badkaret i över en halvtimma för att få skiten att lossna. Det hjälpte inte att spola röven med hett vatten.
När jag låg där i badkaret så funderade jag på var och när jag kunde ha skitit på mig.
”Gode Gud, låt mig ha skitit på mig efter att jag kom hem i natt!” Tänkte jag.
Men jag visste inte. Jag mindes något med ett disco, att tjejerna hade skingrat sig när jag raglade över dansgolvet.
Det bådade inte bra.
Nu brukade ju i och för sig tjejerna alltid gå undan när jag dök upp men fanns det någon ytterligare anledning till att de hade undvikit mig denna gång?
Jag mådde illa bara jag tänkte på den möjligheten.
En minnesbild av en korvkiosk och en mosbricka blixtrade även till uppe i skallen på mig. Jag hade något vagt minne av att jag hade suttit och glufsat i mig maten ensam i ett bås samtidigt som en massa andra människor trängdes längst borta i ett hörn.
Det bådade fan inte bra, inte bra alls.
Jag lämnade inte min lägenhet på flera dagar trots att jag var utan cigg. Jag höll på att förgås av röksug men skammen höll mig inne.

Av Fester Bestertester - 29 oktober 2008 20:38

Hatar "White trash". Hatar lågpannade svennar som vore better off kastrerade. De knullar runt och bajsar ur sig ungar på löpande band, utan hänsyn till ekonomi eller sina egna lämpligheter som föräldrar. Vet ett antal personer i min bekantskapskrets som borde ha steriliserats och lobotomerats. Fan trot om det inte var bättre på trettiotalet, med eugeniken i åtanke.



Allvarligt är även de kåta föräldrarnas namn på sina barn. Kevin (fniss!), Liam (urrrk!) och Colin (tvi!). Det ska tydligen vara ett bastardnamn numera. Ursäkta, men jag måste lägga en pizza!



I Sverige heter man Peter, Mats eller kanske Rickard. Inte Benny, Noel eller Jimmy. Detta är ett stort problem, sanna mina ord. Kanske ett förbud vore på sin plats.

Av Fester Bestertester - 29 oktober 2008 20:04

Vår man "over there", Chesty, har lyckats komma över en superhemlig bild, tagen i Area 51, Roswell, New Mexico.



Det rör sig om ett vapen, ett riktigt supervapen, framställt av aliens. Det skjuter kulor av ett material tyngre än bly och har en formidabel eldhastighet. Därmed är det fastslaget att utomjordingarna som kraschade i Roswell INTE hade fredliga avsikter.



Denna bild är beviset på utomjordingarnas inställning till oss. "We come in peace..." Ha! Avslöjad! Det är av yttersta vikt för vår planets säkerhet att vi fortsätter dels vår ufo-forskning och dels upprustar snarast.



Klatu Verada Niktu

Av Fester Bestertester - 29 oktober 2008 19:22

Är du gyneklolog, eller bara intresserad av kvinnans "nether regions", som vi säger på svengelska, har vi letat fram en eggande bild av det viktigaste och bästa en kvinna har att erbjuda: kussimurran!

Av Fester Bestertester - 29 oktober 2008 18:29

M Sawrangipour from Thailand behind the keys. It's always a pleasure to visit and write something on this blog. High quality stuff, through and through.



The reason for my posting is the merry fact that Nils-Erik from Motala will visit me any day soon, to meet up with (possibly) his future wife. He's wired med 5000 dollars, and that will prove to be more than enough to pay for a nice and obedient wife. I have selected a few, who will meet Nils-Erki one at a time.



I'm a match maker by profession. If you too desire a beautiful Thai wife, don't hesitate to contact me.



Cordially M Sawrangipour (Added a picure of myself during a busy working day)

Av Fester Bestertester - 28 oktober 2008 20:08

Tja! Det var hasse här. Har precis köpt en Dodge Charger för 100 000 spänn. Bifogar en bild. Snygg, va?

Av Fester Bestertester - 27 oktober 2008 19:13

Jag är en snygg man på 40 bast, som söker en kvinna att sätta på piedestal. Jag är snygg, stark och manlig och söker dig, ljuvliga kvinna, att dyrka och avguda.



Jag är sjukt snygg och attraktiv och har erfarenhet att jobba som modell.

Vänligen skicka ett mail till Käftsmällen med namn o adress, så att jag kan kontakta dig. Kanske blir det vi två...Puss, puss..!

Av Fester Bestertester - 27 oktober 2008 18:18

Dessa rader skrivs från PIVA (psykiatriska intensivvårdsavdelningen). Det är en skakig herr X som skriver detta på en pappersnäsduk.



Polisen kom hem till mig på fredagen, med dragna vapen. De bultade frenetiskt på dörren och jag öppnade intet ont anande. Sedan följde en brottningsmatch som jag förlorade och handfängsel sattes på mig. Sedan följde en iltransport till Vrinnevisjukhuset.



Jag hamnade på den låsta avdelningen, en avdelning endast svårt psykiskt sjuka hamnar på. Pang, tjoff, smock, så var jag inlåst. Svin! varför kan de inte låta mig vara? Jag utgör ingen fara för andra, eller pruttlandet Sverige. Jag är en oskyldig medborgare. Dårarna på sjukan säger att jag är schizofren, men det ska vi bli två om. Jag är kärnfrisk.



Jag har LPT (lagen om psykiatrisk tvångsvård) på mig och blir till en början inlagd en månad, längre om läkarklantarna får som de vill.



Att jag ramlade head-first genom en glasruta, var ett resultat av mina fienders vodoo-konst och detta ligger tydligen mig till last. Läkarna anser att jag gjorde det med flit. Snick-snack! Jag fjärrstyrdes och blev tvingad att dyka genom rutan.



Jag har fått hästdoser med medicin, Cisordinol Acutard och Leponex, så det sprutar ur öronen. De försöker att döda mig medelst överdoser. As! Jag tänker kämpa, kämpa, kämpa! Mig ska de inte besegra i första taget...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards