Alla inlägg under juni 2022

Av Fester Bestertester - 26 juni 2022 13:06

  • Här sieörrer jag i mitt rum påh h i s p a6⁶ n och harutomordentlig

Adjö mer från x 

Hej

Av Fester Bestertester - 20 juni 2022 21:25

Jag tänkte jag skulle höra av mig från dårhus. Här är det lugnt och skönt, med mycket mat. Mig går det ingen nöd på, förutom tristessen. Adjökrn.


MXH/Herr X

Av Fester Bestertester - 16 juni 2022 17:33

Det är svårt att skriva från mobilen, därför ska jag fatta mig kort  Dagens två höjdpunkter är föbi: maten. Nu återstår att gå sig trött i korridoren samt röka cigaretter. PIVA är enda avdelningen med rökrum och det är förträffligt. Jag ska försöka sköta mig så jag hamnar på vanlig avdelning med ett visst mått av frihet. Fridens liljor.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 15 juni 2022 20:30

Det finns inget att göra här på PIVA förutom att äta och sova. Jo, röka kan man göra o jag har trillat dit igen. Nu avrundar jag här, jag ska strax ta kvällsmedicinen.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 15 juni 2022 15:45

Ni får ursäkta alla stavfel jag gör. Allt är så smått på telefonen. Jag har det bra här på psyket. Det enda negativa är tristessen. Det var allt för denna gång.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 12 juni 2022 18:08

Jag skriver från PIVA. Bra mat men tveksamt klientel. Ni får ge er till tåls en månad.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 9 juni 2022 19:27

På grund av sinnessjukdom ligger bloggen nere  Jag herr X vårdas på hisnande 

Av Fester Bestertester - 6 juni 2022 23:27

Idag är det vårt lands nationaldag och den kanske vissa firar, men inte jag. Jag vill slå samman Sverige, Danmark och Norge i en union med tätt samarbete. Lilla Sverige är sig inte likt längre, tack vare massinvandringen, folkutbytet. Inte mindre än strax under 100 000 medborgarskap utfärdades förra året och de ska ta landet i besittning varefter svensken åldras och dör. Stackars Sverige kommer att befolkas av en brun blaffa om några årtionden. Inte fasen firar jag landet, det är redan förlorat. Istället googlar jag på "bombbälte" och "lönnmord" och drömmer om att slå tillbaka. Hep, hep!


MVH/Werner von Oben

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards