Alla inlägg under april 2014

VVV

Av Fester Bestertester - 30 april 2014 12:55

Våga Vägra Valborg! Denna dag var en gång en härlig högtid, nu används den mot medborgarna för att droga dem med skandium från majbrasorna, så att folk blir ett lätt byte för sossarna.


Socialdemokratin kraftsamlar inför morgondagen, men sanna mina ord: Jag håller mig inne idag och hjärnan fri från mentala övergrepp. Här är en arg motala-bo som håller krutet torrt.


Jag drar ned rullgardinerna och plockar fram punsch och mandelkubb och sätter mig vid köksbordet för ett parti patiens. Sossarnas vidriga angrepp biter således inte på mig. Jag kommer att utvilad övervaka demonstrationen i morgon, med halsen redo för starka slagord. Allt ont åt socialdemokratin.


MVH/Vän av ordning

Av Fester Bestertester - 30 april 2014 03:58

Något gott har socialdemokratin gett oss, nämligen en röd dag. Den infaller på torsdag, men redan nu har festandet börjat i Norrköping.


Vi är några tappra själar som befinner oss hos Ronny och ingen av oss kommer att jobba i morgon. Aj som faen, ryggen! Manegen är krattad och drycken framdukad.


Ser man lååångt in i framtiden finnes där en måndag, men det väljer vi att inte göra. Vi trivs bäst berusade och det gör väl du också? Tjong i medaljongen, den supen satt fint.

Av Fester Bestertester - 29 april 2014 18:11

Samlingen för oberoende seloter, SOS kallad, har nu nått sitt första delmål. Vi har nu tusen kronor att röra oss med och lita på att vi kommer att röra om i valrörelsen.


Vi lägger krutet på småorter, ett helt batteri haubitsar mot samma mål, annars blir det bara nålstick.


Det första vi ska göra för pängarna är att inhandla A4-ark, vilka kommer att handskrivas med eldfängt material av några eldsjälar. Blir det pängar över hoppas vi att du har överseende med vår tystnad angående vad de ska gå till. Radikal kamp kräver ett visst mått av sekretess.


Ett stort tack till alla som bidragit med några slantar. Kanske just din peng genererar ett flygblad och att detta flygblad sedan vinner över en slapp svensk. Money changes everything.


MVH/Operativa ledningen

Av Fester Bestertester - 28 april 2014 18:07

Nils-Erik har ju gjort som jag och köpt en lydig liten fru för sköna stunder, sällskap och städning. Nils-Erik är en modern make och har gett sin fru nyckel till huset (det tog några år innan hon fick den glädjen). Nu kan hon svassa runt på byn och beskåda och beskådas. Sicken liten snärta!


Jag har nyligen informerats om en fotboja, liknande den som vissa brottslingar har, men denna är så mycket mer avancerad. Befinner den sig på mer än 500 meter från basstationen piper det i båda ändar, både hos Nils-Erik och frugan.


Det får ju vara nån måtta på friheten. Frihet är ett fult ord som drar orden disciplin och kontroll i smutsen och alla som inte låter frun knulla runt är på grottstadiet. Så äro icke fallet!


Det talas om att nästa generation fotboja även ska ge ifrån sig elstötar och det blir ju alla tiders när den funktionen kommer. Då trycker, trycker, trycker jag på knappen, så kommer lilla fröken hem så fort hon kan.


Det är en evig balansgång att ha en gul fru. Låg stimuli gör henne vresig, hög sådan gör henne obstinat. Fast det var därför örfilen uppfanns. Behaga mig, sedan kan vi fundera på hur mycket frihet du vill ha och klarar av, lilla, lilla Phain.


MVH/Arg Motala-bo

Av Fester Bestertester - 28 april 2014 17:28

Patetiska socialdemokrater har snott åt sig första dagen i maj och gjort den till sin egen. Först nästlar de sig in i samhällskroppen, sedan förstör de densamma och slutligen störtar de landet i fördärvet. Inte nog med detta, de har mage att klaga och gnälla, vilket de ogenerat gör varje år.


Det är alltid lika roligt att se hur få stollar som sluter upp när trasorna virvla i luften och jämföra med när motorcyklarna och raggarbilarna kommer (en fin tradition i Norrköping). Sossarna lockar Röde Sture och några afrikaner, resten av oss kikar hellre på det jag nyss nämnde.


Ingen skribent här kommer att bevärdiga sossespektaklet med ens en arg blick, vi vårdar levern med några sköna återställare dagen efter Valborgsmässo-firandet. Valborg, det är en riktig tradition, det. Då super svensken så som det gjorts i otaliga generationer. Fylla eller politik? Vad tror du?

Av Fester Bestertester - 27 april 2014 02:26

Allt var så rosenskimrande, Martin träffade en tjej från Stockholm och de förlovade sig snart nog. Sedan skulle de ha gift sig nu i mars, men då sa Martins mamma ifrån, ty han är förståndshandikappad.


Vad som låg bakom separationen vet bara Martin och hans tilltänkta maka, men jag blev inte förvånad: Damen har varit gift inte mindre än fyra gånger. "Vad var det jag sa", tänker jag och skakar på huvudet.

Av Fester Bestertester - 26 april 2014 20:05

Jag hittade ett par relativt välbevarade kalsonger i köket imorse. De var grå och utan fartränder. Då kan vi utesluta Gunnar som dess rättmätiga ägare, då han har en synnerligen aktiv tarm.


Mot adekvat beskrivning kan du återförenas med ditt plagg, men du måste hämta det på ort och ställe. Är det dina kalsonger så bör du kunna beskriva var spermafläckarna är. Tillåt mig sniffa glupskt på kalsongerna, ty snart måste vi skiljas.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 26 april 2014 12:42

Det är dags att hoppa in i Chevan (har nykter kompis som chaufför) och dra till Borgen i Norrköping. Det är den årliga tatueringsmässan som går av stapeln och den får man inte missa.


Det är alltid spännande att kolla när de tatuerar på ort och ställe, är det kvinnor som blir gaddade kan man låtsas intresserad av spektaklet, när man egentligen kollar in brösten eller annat härligt.


Själv har jag fyra tatueringar, så det finns plats för mer. Jag funderar på en röd Dodge Charger på underarmen, den häftigaste bilen världen har skådat. Nåja, nu drar jag, ska bara svängen förbi bankomaten, då öl finns att köpa på Borgen. Hare gött!


MVH/Hasse Promille

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards