Alla inlägg under september 2017

Av Fester Bestertester - 29 september 2017 22:04

Isidor i sin betongkloss till polishus har vrålstånd, han skickade ut sina knektar för att trakassera Jan Banan när han oskyldigt tog sig ett glas starkt och som de gjorde det. Min kamrat, en oförvitlig skattebetalare, kastades in i baksätet på en grisbil och hamnade i en iskall fyllecell. Han hade lite problem med balansen, men va fan, det är ju fredag, man måste få släppa loss lite.


Det är så lätt att bedriva klappjakt på överförfriskade svenskar och grisen är ju dokumenterat lat, så det passar dem som hand i handske. Att bege sig till Hageby och/eller Navestad (två förlorade stadsdelar) och ta itu med buset där kan ju innebära fysisk ansträngning och ett tillämpande av träningen man fick på grishögskolan. Det går inte för sig.


Isidor, fortsätt för all del idka autofellatio närhelst en oskyldig svensk får smaka batong, förr eller senare kommer ditt straff. Stegling eller rådbråkning, valet är ditt. Svensken tar inte till nävarna i första taget, men när det väl sker sopar vi banan med motståndet. Att avliva en gris är modellen, inte sant?


MVH/Bill O'Kill

Av Fester Bestertester - 29 september 2017 16:30

Jag är så trött på att knapra tabletter, jag tar endast en bråkdel av det som skrivits ut till mig. Jag tar mellan 200 och 300 mg Clozapine, jag ska egentligen ta hiskeliga 600 mg, men det kan psykdårarna glömma. Jag blir ett vrak på den dos jag tar, att då ta mer är ju helknas. Jag har även av någon underlig anledning en antidepressiv medicin, något med E, jag är ju för fan inte deprimerad! Visst, den kanske har ångestdämpande effekt, men den effekten är sannerligen klen i så fall. Minst tre ggr om dan ska jag ta en skitmedicin kallad Lergigan, den var det länge sedan jag tog. Den är mot oro och ångest, men är ju för tusan en allergimedicin, den är totalt verkningslös. Jag hade tidigare en bensodiazepin, den funkade faktiskt skapligt, men en chilensk skithög till läkare tog den ifrån mig vid min senaste inläggning.


Jag har kanske symptom på min sjukdom, men det kan jag leva med. Har ju mina vänner Jeff och Daniel, de pratar på friskt, bland annat gillar de att störa mig när jag försöker sova, men jag är van vid deras pladder. Paranoia? Kanske. Medicinen hjälper inte fullt ut, så enkelt är det. Jag kommer väl alltid att vara på gränsen, vara konstant prepsykotisk, but what are you gonna do? Jag säger som megäran Nancy Reagan: Just say no. Till piller.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 29 september 2017 15:57

Ska träffa en supkompis på ett uteställe snart, kommer dit runt fem på kvällen. Jag har doningar hemma, men visst kan det vara kul att ta några glas bland folk. Kommer väl bara att ta en två, tre öl, sedan fortsätter jag dricka hemma, det är ju så förbannat dyrt att fyllna till ute. Har just nu bara fått i mig två öl, tar högst två till innan jag sticker. Jag har ju haft otur med grisen den senaste tiden och vill inte hamna i fyllecell igen, full blir jag senare ikväll med låst ytterdörr.

Av Fester Bestertester - 28 september 2017 22:19

Jag pratade med en skön kille idag, han är adopterad från Bangalore och är väldigt mörk och fin, dock tror jag han har en liten snopp. Nåja, han berättade att han tilltalades av en neger (och alla vet ju vad negrer har i brallan, väldigt stora lemmar) och fick frågan om han ville suga av honom. De gick avsides och negern drog ned byxorna. Indiern från Bangalore avböjde att ta saken i munnen, men han stimulerade negerns pung, varvid denne onanerade och sprutade på honom. Jag gick igång på hans berättelse, vilken sexig stund de hade. Naturligtvis frågade jag sedan indiern om han ville röra vid min snopp, men han tackade nej. Nåja, man kan inte få allt här i världen. Jag är ständigt på jakt efter nya sexpartners, men har aldrig fått ett läckert erbjudande av en främling, jag är avundsjuk. "Främling, vad döljer du för mig, i dina tighta byxor"?


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 28 september 2017 21:40

Jag har fått bukt med min lilla frus viktproblem, jag har satt henne på sträng diet. Till frukost blir det en riskaka, en smakfylld och rejäl start på dagen. Efter bara några timmar är det dags för utfodring igen, då blir det en burk tonfisk i vatten. Det tar inte slut där, på kvällen blir det ytterligare en riskaka.


Lilla Phain har tappat flera kilon, hon är nu lika smärt (om inte smärtare) som när jag först träffade henne i det klibbiga helvetet Thailand. Jag kan nu stolt visa upp henne för Nils-Erik och vem som helst som kommer på besök. Hon är en fröjd för ögat, helt enkelt.


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - 26 september 2017 20:48

Som planerat går tisdagen i drickandets tecken, fast jag super inte, jag bara läskar mig. Är inne på endast min fjärde öl, det är ju inte så farligt. Tyvärr hade systembolaget slut på Löwenbräu-varianten av oktoberfestöl, så det blev Kaltenberg för hela slanten, men det är inte fy skam. Det fanns en tre, fyra andra märken, men de lockade mig inte, jag körde på ett säkert kort. Kommer att hålla mig skapligt nykter, dricker endast bort skakningar och svettningar, jag självmedicinerar. Prost!

Av Fester Bestertester - 25 september 2017 20:58

Det ska vara kebab, det ska vara shawrama, det ska vara svåridentifierad gegga. Allt trycks in i truten med hjälp av händerna och inget annat. Sicket infödingsmanér. Jag ser framför mig en klunga bantufolk samlad kring stora grytan, där de går loss på sitt kära bushmeat med dasslocken ivrigt grävande i sörjan.


Samtidigt på andra sidan Atlanten: Di där jämra Yanksen är inte mycket bättre, de frossar hamburgare och "hot dogs" på samma primitiva sätt. En måttligt väldresserad chimpans har bättre bordsskick.


I Norden använder vi kniv och gaffel, fast kanske är den traditionen på väg bort, så här i globaliseringens dystra tider. Pizzerior och andra snabbmatshak, det där eländiga McDonald's inkluderat, är ett allvarligt hot mot den civiliserade och förfinade europén. Walk like an egyptian, eat like a kaffer.


MVH/Werner von Oben

Av Fester Bestertester - 25 september 2017 20:19

Det blir bara sketen folköl ikväll, men jag överlever. Jag har ju kört hårt under några dagar och nu måste kroppen få vila lite. Jag hade inte ens med mig pluntan till jobbet, när jag var där drack jag bara kaffe. En tråkig måndag, så kommer jag igen imorgon, då ska jag köpa mig fjorton oktoberfestöl och festa till lite grann. Vad jag längtar...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28 29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards