Alla inlägg under februari 2017

Av Fester Bestertester - 17 februari 2017 16:12

Jag spisar nu musik, medryckande visor av ingen mindre än Skånska Lasse. Han föddes 1880 och somnade in 1937. Hans mest kända melodi torde vara "Elektricitetsvisan", där han skaldade om dåtidens nya fluga, just elektricitet. En knastrig skiva med vår "Lasse" (egentligen Theodor) är bättre än vilket antidepressivt piller som helst. Tjoho!

Av Fester Bestertester - 17 februari 2017 15:39

Jag är trött på singellivet, jag önskar fast sällskap. Kvinnan får max vara 1,75 meter lång och som mest ha skostorlek 38. Plus i kanten för rött hår, men absolut inget krav. Tuttituttarna bryr jag mig inte så mycket om, så länge de är naturliga och inte fulla med silikon. Ett sött ansikte att vila ögonen på är inte helt fel, då har jag överseende med vissa skavanker. Är det dig jag beskriver? Se då till att höra av dig till bloggen. Puss!

Av Fester Bestertester - 16 februari 2017 17:36

Jag har idag köpt en ny dammsugningsmaskin, en svart Volta blev det. Den var rätt dyr, 399 kronor, men jag var i skriande behov av en ny apparat. Frugan ska få inviga den ikväll, vilket betyder att jag släpper ut henne från källaren i ca en timma. Det är allt bra lustigt, det tycks finnas maskiner till det mesta. Vad ska de hitta på härnäst?


MVH/Vän av ordning

Av Fester Bestertester - 13 februari 2017 19:56

Det går trögt för mitt parti SOS, inte en endaste ny medlem i år. Folket glor på TV, de äter farlig snabbmat och de läser kvällstidningar, vilka idkar hjärntvätt. Hur fan ska jag kunna rädda landet på egen hand? Sverige håller på att gå under, men befolkningen skiter i det, de vill fortsätta vara eländiga trälar.


Målet för mitt parti är att ställa upp i riksdagsvalet 2018 och då ska vi ta landet med storm. Men då måste för tusan fler ansluta sig, man kan inte bara sitta ned i båten och förvänta sig att andra ska göra allt jobb.


Du som är missnöjd över sakernas tillstånd har ett parti som jag tror skulle passa dig. Vi heter Samlingen för Oberoende Seloter och vi vässar i nuläget våra svärd. Hydran måste bli av med ett par huvuden. Mer av allt, det har medborgarna en rätt att kräva. Vi ska bygga det 21:a århundradets folkhem, slutresultatet kommer att ge eko över hela världen. Slut upp i våra led.

Av Fester Bestertester - 12 februari 2017 14:44

Då var det söndag igen, veckans tråkigaste dag. Jag gör vad jag kan för att liva upp den, jag dricker mig berusad. Jag kan stolt meddela att jag fått i mig nästan en hel flaska whisky och törstar efter mer rusdrycker. Jag kan hålla igång i nio timmar till, sedan måste jag sova. Missade jobbet torsdag o fredag och måste bjuda till lite och infinna mig i den skitiga verkstaden imorgon. Allt för ofta inkräktar kneget på min favorithobby, vilken är drickandets ädla konst. Jag får inget ordentligt rus förrän på tisdag och dit är det två långa dagar. Usch!

Av Fester Bestertester - 11 februari 2017 09:03

 

Detta är ett inlägg för alla som gillar att slicka fitta. Vi ska idag diskutera om hur det är att slicka en riktigt svullen illröd fitta som sprutar som fontana di trevi i mörkaste Italien.... Det är en riktigt skön känsla att sticka in tungan i en otvättad mus som luktar gam och känna geggan fastna på tungan. Det härligaste är om det varit en volvoraggare o sprutat i fittan ett dygn innan så man får extra mycke smegma på tungan o får en blandning av rysk kaviar och kavlis kräftost i munnen.

Fråga K Gyll i Hageby, hans kunskap inom detta område är faktiskt oersättlig då han slickat horor med div könssjukdomar i decennier, samt att de ej tvättat sig mellan kunderna heller....mycket mysig snubbe.

mvh Mr Gyll

Av Fester Bestertester - 11 februari 2017 08:48

 

Idag ska vi prata om den inställsamma juden från tocopilla, att vara eller icka vara (psykopat). Låt honom själv berätta om sig själv här så skall vi bena ut ett och annat...... Jag miste min oskuld till en rysk hora som jag importerade 1999, hon va billigare än en flaska Heintz ketchup på Ica kan jag tillägga. Vi fick ett gäng missbildade barn till slut så det var riktigt kul faktiskt.

Jagfick en fix ide på 2000 talet att jag skulle starta eget, det va ju kul o jag lurade både folk o fä inkl staten på deg. Snuten klippte mig dock men mindre nogräknade personer räddade mitt usla skitiga judeskinn och åter slapp jag undan lagens långa arm. 2005 gick buisness riktigt ok och jag hoppade in i en annan bransch tillsammans med min kollega med en gigantisk fyllenäsa med blodkärl som kan lysa upp även det mest kolsvarta skrymsle.

Fyllenäsan utnyttjade jag notoriskt inkl resten av besättningen på skutan, o det gick ju med bra,,,,,, jag sålde skiten och skodde mig som en jude. Idag lever jag ett liv som fantom, en låtsas författare och har även startat en tidning som inte en livs levande själv vill läsa. Nä tyvärr jag är en låtsas jude som glider på en räkmacka men snart tar både räkorna, brödet, äggen, majjon slut och då står hag där i en vägkorsning som en nerpissad loser som jag var innen allt började....

Vaya Con Dios som de säger i Chile, Pappa är en spritlangare dessutom....hej svejs!


Hej jag är en ful liten puckelryggad jude som föddes i tocopilla på 60 talet. ag

Av Fester Bestertester - 10 februari 2017 13:40

Bjarne Skitgris har verkligen kommit igång med bloggandet. Han har levererat tre starka inlägg kompletta med bild. Än så länge haar han bara visat sin ekivoka sida, men han har fler strängar på sin lyra. Fortsätt i samma stil, Bjarne. 

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards