Alla inlägg under december 2020

Av Fester Bestertester - 21 december 2020 19:43

"Broder Jakob, ska jag ringa, ska jag ringa, ring-, ringa? Jag tror inte detta. Ingen AE för mig. Det är texten till slagdängan "Broder Jakob". När jag hade sysselsättning brukade jag sjunga fram det jag ville ha sagt till mongona jag jobbade med. "Ta en ciggis, ta en ciggis, det tror jag" kunde det låta.


Jag har en ofantligt hög IQ, över 200 poäng på skattningsskalan, men vanligt folk tråkar ut mig. Bättre då med efterblivna som man kan driva med och skratta gott åt. Jag föraktar det svaga, endast eliten ska få tillstånd att reproducera. Mongon ska man trampa ned i dyn.


"Ska jag ta mig, ska jag ta mig en liten-tenn fylla, en liten-tenn fylla, ska jag det?" Jag berusar mig och skrattar gott åt imbecillen som var min chef.


Är du svagbegåvad fnittrar och skrattar jag åt dig. Imbeciller är till för att underhålla oss övermänniskor. Ät en äpple och må bra. Gärna med blåsyra däri.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 21 december 2020 16:34

Jag har papper på att jag har schizofreni (intyg till FK), men kanske har jag mer än så. Jag grunnar på om jag även har ADHD. Jag är hemskt disträ, till exempel gav jag mamma och pappa en matlåda av varje, jag fick en av deras och de min.


Jag kan gå till affären väl införstådd om vad jag ska handla, sedan kommer jag hem med hälften av grejorna. Och när jag handlar till mamma och pappa blir det oftast något som blir fel.


Lite ADHD kan jag väl ta, det är inte hela världen. Om jag fick byta diagnos skulle jag slå till direkt. ADHD blir man väl inte inlagd för? Sedan slipper man sederande antipsykotika, istället får man lagligt "knark" utskrivet.


Syrran kastade fram ADHD-teorin härom året och hon kanske har rätt. Hon sa bland annat att jag ofta hamnade i slagsmål i skolan, vad nu det har med saken att göra. ADHD, det är lugna puckar, det fixar jag.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 20 december 2020 22:45

Akutenheten (AE) är till för att hjälpa människor i nöd. Man ringer dit och de bedömmer om man ska bege sig dit för en undersökning, eller om det räcker att få prata av sig. På plats så intervjuas man av en skötare och denne kan vilja att man ska få prata med läkare. Då är det fara å färde, då kan det bli tvångsvård (LPT).


Här sitter jag och försmäktar och både vill och inte vill ringa AE. Jag tror det har blivit några fyllesamtal de senaste dagarna och det är mindre bra. Men jag har kvar mina psykotiska symptom och min oro även i onyktert tillstånd.


Vet inte vad jag ska göra. Jag har tagit min medicin, men det tar ett tag innan den börjar verka. Orkar jag vänta?


Det känns så befriande och rent av renande att ringa dem och bokstavligt talat gråta ut. Jag tycker att personalen får ha överseende med att man ringer i onödan många gånger. Men jag hoppas på att jag slipper lyfta luren inatt.


Jag vill inte bli känd som gubben som ropar varg.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 20 december 2020 22:17

Jag började i år att porrsurfa, något jag ångrar. Vissa klipp gör mig jätteupphetsad, men efter att jag tillfredsställt mig själv känner jag bara skam och äckel. Jag har en fru i källaren, det får räcka, även om hon inte är någon tiopoängare.


Jag har svårt att prestera i sängen, men fingrar går att använda de också. Nu är det totalstopp för porrsurfande. Jag har en liten fru, jag får se till att dra nytta av det. Inget porrurfande, inga datorvirus. Det kan jag lova er.


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - 20 december 2020 22:03

Jag har tänkt mig att köpa ett kvarter Lord Calvert i morgon bitti. Flaskan går lätt in i innerfickan. Kanske att jag köper två öl också, som grädde på moset. Eftersom jag tänker vara på plats vid öppningsdags på Systembolaget räknar jag med att träffa polarna där och då.


Vi får hoppas på uppehållsväder, men jag har tagit mig många fyllor i både regn, snö och hagel. Jag har inte mer än en tvåhundring att handla för, så min lilla ranson får räcka. Det blir till ett kort rus i alla fall.


Tur man är sjukskriven så man har tid för viktigare saker än förvärvsarbete. Det är ryggen som krånglar, kan vi säga. Vem behöver arbetskamrater när man har suparkamrater?


MVH/Hasse Promille

Av Fester Bestertester - 20 december 2020 21:43

Nu har djävulskapet satt igång igen, jag störs av kraftig rösthallucinos. De pratar nedsättande om mig och diskuterar sinsemellan hur jag bör ta livet av mig. Har precis tagit dagens första Stesolid och hoppas på lindring. Den påverkar inte direkt rösterna, men gör det lättare för mig att härda ut.


Jag ska ta mig fasen inte ringa akutenheten, det här tror jag att jag fixar på egen hand. Men vad är det som har hänt med mig? Varför hör jag röster? När började schizofrenin smyga sig på? Många frågor och inga svar.


Som tur är har jag ingen ångest, men den brukar komma den också, bara jag ger den lite tid. Fasen, ännu en natt när jag bara är ute och irrar. Jag som vill sova sött i slafen. Nåja, jag fixar en natt utan sömn även fast det inte är roligt.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 20 december 2020 20:54

Jag söker tidningen Piff, ett vågat magasin för herrar. Jag köper allt jag kan komma över, men inte om sidorna är ihopklistrade. För en rejäl bunt ger jag en femhundring. Jag är även intresserad av tidningen Top Hat, en annan mycket bra tidning. Observera att jag endast ska ha dem i studiesyfte, jag blir inte upphetsad av dem.


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - 20 december 2020 19:27

Maria, fruntimmret jag träffat på en mötesplats, har ännu inte accepterat min vänförfrågan på Faecesbook. Jag hoppas hon kommer dit imorgon, då ska jag säga att jag skickat en vänförfrågan till henne.


Slår det väl ut kan vi tillbringa julafton ihop. Hon får bjussa mig på vin (hon dricker ett par glas om dagen) och jag kan bjussa henne på öl. För att våga närma mig henne måste jag ha lite innanför västen. Om sanningen ska fram är hon i äldsta laget, men jag är desperat och tar allt jag kan få.


Jag hoppas och tror att hon nappar på att fira jul ihop. Men jag vill inte ha in henne i min lägenhet, vi får sitta hos henne. Jag har ju idolporträtt av Hitler på väggarna, såg hon dem drog hon väl för att aldrig mer komma tillbaka. Dessutom är min toalettstol nedskiten, sådant brukar inte uppskattas av det täcka könet.


Jag är ute efter någon att bli intim med, inte nödvändigtvis bli vän med. En kk, som det heter på nysvenska. Än sen då?


MVH/HerrX

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards