Alla inlägg under maj 2009

Av Fester Bestertester - 31 maj 2009 13:47

Hej på er, undersåtar. Detta är Sune. Ska hem till Sixten, ni vet han med tupé, som bor på Kraftvägen 27, granne med Berit Svensson.



Vi ska fika och prata exotiska fruar, då han är sugen på en smärt thailändska. Jag tar med min fru, så att han ska vänja sig vid kvinnlig fägring. Min gravida lilla fru...

Av Fester Bestertester - 27 maj 2009 20:29

Hej, mina barn. Det är Sune här.



Jag är en man i mina bästa år och har blivit visare för varje år som gått, så jag känner att jag kan uttala mig i denna brännande heta fråga.



Det handlar om överkonsumtion av fikabröd till kaffet. Har själv en granne, Ingrid i fyrtiotrean, som arbetslös som hon är, ändå fortsätter att mumsa kakor och bakelser som om det inte fanns någon morgondag.



Wienerkrans är gott, men bör endast intagas en gång i veckan, förslagsvis på söndagar. Samma sak gäller den sk dammsugaren, eller punschrullen som den också heter. Var själv missbrukare av detta läckra, men farliga, bakverk. Rätt var det är sitter man där en onsdag och har smällt i sig tre, fyra stycken på raken. Nej, bevare mig väl!



En skiva wienerkrans, en punschrulle och en potatisbakelse är maxintaget per vecka. Sixten, han från Kaprifolvägen ni vet, är här ett föredöme. Besöker man honom en vardag så vankas det skorpor och inget annat.



Med hopp om bättring/Sune

Av Fester Bestertester - 27 maj 2009 19:32

Under lördagen kommer UFO-Norrköping att besöka Onani-Marathon i Köpenhamn.

Vi önskar dem lycka till!

En rapport kommer då de tappra deltagarna är hemma igen.


Av Fester Bestertester - 27 maj 2009 17:36

Tusan! Nu börjar sympomen komma tillbaka, t ex vanföreställningar, paranoia och röster. Det är alltid samma visa. Symptomfri några månader, sedan kommer skiten tillbaka, varpå det försvinner, men återkommer igen.



Inte ens starköl hjälper längre och då är det illa! Kanske slutar detta mående med att jag bli inlagd igen. Ha då förståelse för att bloggen ej kan uppdateras annat än sporadiskt.

Av Fester Bestertester - 27 maj 2009 17:23

Säkra källor låter idag meddela att president Barack Obama är resultatet av könsumgägne mellan en jordisk kvinna och en utomjordisk betäckare.



Detta får alla bitar att falla på plats, t ex hur han lyckades bli president. Det var hans utomjordiska förmågor som fick honom dit han är idag.



Air Force One har även den börjat ta en ovanlig rutt. Den mellan Washington DC och Roswell, Texas...och vi vet ju alla vad som göms där.

Av Fester Bestertester - 26 maj 2009 21:55

Ett litet klipp med The Toy Dolls, när de har kul på scen...


http://www.youtube.com/watch?v=8jSFPygl4jg

Av Fester Bestertester - 25 maj 2009 19:05

Sverige tog ett väntat guld i VM i alkoholism, med Svullo som lagkapten.


http://www.youtube.com/watch?v=bIffc8S2bc8&NR=1

Av Fester Bestertester - 25 maj 2009 18:03

Gordon Strachan quits his job as manager for the filthy Bhoys. Or was he fired? Questions remain. Anyway, this is a severe blow to Scotland's irish advocaters. The rest of us are having a good laugh at their expense...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards