Alla inlägg under april 2009

Av Fester Bestertester - 29 april 2009 23:48

Träffade Abdallahad på Statt igår. Han är en eldig kille som vet vad han vill. Hans vilja blev min lag för en kväll. Han tog mig i alla tre hål och jag *njöt*...



Det är annat än blekfeta svennar som runkar till Ellos-katalogen. Abdallahad vet vad han vill och kräver.



Låt mig en gång för alla dissa taniga svennar. Up, up and away...Jag rider hans lem till himmelriket.



Vem fan vill ha en känslokall svenne när det finns fullt av t ex Latinos där ute? Inte jag, i alla fall.



Hare/Anna-Fia

Av Fester Bestertester - 28 april 2009 20:08

Mother Surperior, jump the gun.



So on and so forth...Happiness is a warm gun.



I'm coming down from having ridden the clouds. Back to this drab reality...

Av Fester Bestertester - 28 april 2009 18:49

Jaha, då var det dags igen. Efter att ha varit hemma hos Ronny började min mage att krångla återigen. Jag fortsatte ståndaktigt att gå hemåt, då jag allt för väl vet vad det innebär att misslycckas med kampen mot bajsnödigheten.



Jag hann denna gång nästan ända (pun intended!) hem, innan jag förlorade kampen mot tarmsystemet. Det blev på nytt ändtarmsöppning i brallorna.



Jag börjar bli van, måste jag säga. Dock kan det vara svårt att somna om man har kakor med bajs mellan skinkorna, men det var därför Gud uppfann Propavan.



I morgon är det jag som går loss på bajskockorna med både hammare och huggmejsel. Man vill ju vara fräsch.



Nu är det jag som redan i morgon bitti går och köper vuxenblöjor. Så här kan det inte fortsätta.

Av Fester Bestertester - 27 april 2009 11:58

Instansen SKL kräver nu att alla gossebarn vars föräldrar så önskar ska få penisen stympad. Förhuden ska av dunkla religiösa skäl puts väck.



Vad gäller små flickor ska deras kön karvas i som den naturligaste sak i världen. Där skärs clitoris helt enkelt bort och berövar flickorna sexuell njutning när de når fertil ålder.



Svenska politiker är kräk och ynkryggar. Vad kommer härnäst? Obligatoriskt slaktande enligt den ökända Halal-metoden..och sen då? Ja, varför inte Sharia-lagar? Ack du arme svensk, vad du är rasistisk...

Av Fester Bestertester - 27 april 2009 11:39

Calum Stewart från norra Storbritanien gästade i helgen UFO:Motala. Med sig hade han Kommandostaven från Sirius.



Han höll ett uppskattat föredrag om Aliens, rymdskepp och korsbefruktning med andra raser. Väldigt intressant, på min ära.



Han har själv ett implantat, något han gått med på frivilligt, ety han har god kontakt med utomjordingarna.



Då Norrköpingsfalangen ej var på mötet förflöt allt lugnt och ingen alkohol dracks. Calum hälsar att han åter komma skall inom en snar framtid. Han riktar ett speciellt tack till Phain för att hon passade upp på honom.

Av Fester Bestertester - 26 april 2009 19:27

Det var ett tag sedan sist. Mycket har hänt.

Jag jobbar numera åt regeringen och har troligtvis drabbats av magcancer.


På återseende

Sune A

UFO-Motala

Av Fester Bestertester - 25 april 2009 19:05

Titta mot Polstjärnan inatt. Du kommer att märka att den riktigt "glöder". Det beror på att en armada av rymdskepp har begett sig därifrån mot Jorden.



De kommer att anlända till vår fjuttiga planet inom de närmaste veckorna och ha med sig gåvor till alla oss ufo-troende. Detta ska bli mycket spännande!



Öppna ditt sinne. Öppna dina armar för utomjordingarna och ge dem en inter-galaktisk kram. Snart är de här.

Av Fester Bestertester - 25 april 2009 00:28

åt den sillmjölke som inte uppskattar Fascetta Nera!



Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards