Alla inlägg under juni 2009

Av Fester Bestertester - 30 juni 2009 19:37

Under eftermiddagen fotograferade Ulrik på Metallvägen i Motala denna fantastiska händelse. Som en god medborgare kontaktade han UFO-Motala för en förklaring.

Förklaringen lyder som följande :

Det Ulrik såg var två merkurianska handelsskepp på väg att lämna svenskt luftrum efter att ha levererat ädelmetallen Bliymium (som svensk militär använder för att ta ta livet av Sankt Bernhardshunds-valpar) till Försvarets topphemliga UFO-central i Askersund. Exakt var denna ligger kan vi inte säga utan att riskera fleråriga fängelsestraff.


Tack Ulrik!


Och som alltid ...

Pi itirsiindi illi IFI-vinnir


ps : "Ulrik" ville vara anonym men vi kan avslöja att han heter Krister Andersson och jobbar på SAPA och är 47 år, gift, tre barn. Varav en jättejättesöt dotter på 19 år!!

Av Fester Bestertester - 29 juni 2009 20:54

Författat av Amiral Kezmut



Jag var ute i Kolmårsskogarna nu i helgen och hade som vanligt min videokamera med mig. Jag letade ufo:s och kände på mig att jag skulle få närkontakt. En känsla som skulle visa sig stämma.



Jag dokumenterade ett skakande skeende med min trotjänare till kamera. En närkontakt av tredje graden. Little green men som landade och sökte kontakt med mig.



De tilltalade mig på sitt egendomliga språk; Dri nyla klav ari. Jag svarade "I come in peace", därmed var barriären bruten. De tog mig ombord på sin farkost och jag dokumenterade allt.



När mötet var över åkte jag direkt hem och mailade UFO-Sverige och bifogade min film. Detta var hett sprängstoff och jag förväntade mig att de skulle publicera detta på internet, gärna med mina egna ord. Men vad hände? Ingenting...



Debilerna i UFO-Sverige valde att begrava min upplevelse. De sket i att publicera mitt fantastiska material. Varför, kan man fråga sig. De tolererar inte att någon utomstående har bevis för utomjordisk kontakt. De vill ha monopol på ufon. De är insnöade och maktfullkomliga koryféer.



Jag vet vad jag varit med om. Om inte UFO-Sverige kan hjälpa mig att förmedla mina upplevelser tänker jag skita i att betala min medlemsavgift. Jag lämnar dem ögonaböj. Jag behöver inte dessa narrowminded freaks. Jag klarar mig på egen hand...

Av Fester Bestertester - 27 juni 2009 17:31

Herr X eftersöks för återbetalning av en större penningskuld.


- Hans bankomatuttag har spårats till Danmark, hälsar Tor Odensson från NRP (Nationalrasistiska Partiet).


Det finns gott hopp om att få tag på Herr X.

Av Fester Bestertester - 25 juni 2009 20:39

Det är en stolt Herr X som låter meddela att han har utnämnt sig själv till Intergalaktisk Härförare. Han virar in huvudet i aluminiumfolie och vips är han redo för denna hederstitel. Grattis X!

Av Fester Bestertester - 25 juni 2009 19:59

För att fira lönens ankomst drog ett gäng ut på krogen i Norrköping. Stopp gjordes på bl a Oliver Twist och Wasa. Kvällen blev intensiv. Hasse blev nekad att köpa öl och eskorterades av vakterna ut från puben, men så brukar det sluta för hans del. Kvällen blev mycket lyckad.

Av Fester Bestertester - 24 juni 2009 17:28

UFO-Östergötland har idag beslutat att avbryta samtliga handelsförbindelser med planeten Venus. Föreningen kommer dock ha fortsatt god kontakt med Merkurius, trots att de är allierade med Venus.


- Vi kommer icke att gå ut offentligt med anledningen till Venus-bråket, berättar Rune från Motala som tills igår kväll representerade Jorden på Venus.

Av Fester Bestertester - 24 juni 2009 17:20

Under onsdagen deklarerades att en ny systerförening har bildats till UFO-Norrköping, Finspångs Intergalaktiska Råd och UFO-Motala.


Den nya föreningen är Rejmyre Space Cowboys som består av extremt erfarna rymdresenärer från Glasbruksvägen i det lilla brukssamhället Rejmyre.

Än så länge finns endast två betalande medlemmar; Kurt och Kerstin.


- Vi kommer helt klart att expandera på orten. Flertalet Rejmyre-bor har erfarenhet av kosmiska resor och vår ort är något av en magnet för utomjordiska besökare. Elaka tungor brukar kalla vår pizzeria för "Mos Eisley" ... Men det ligger något i det, berättar Kerstin med ett skälmskt leende.


Vi önskar våra vänner i Rejmyre ett stort lycka till. Må Rymdkapten Tugbas skugga giva eder stor framgång.


Sune (Tghua) Andersson

UFO-Motala

Av Fester Bestertester - 23 juni 2009 21:15

The abominal electrified bands like The Beatles or The Rolling Stones are taking over our countries and ceaslessly poison the minds of our young ones.



We must draw a line in the sand. Go no further, or be prepared to die..! Music should be gay and inspire to fun and frolics. Not a constant ear-rending noise, like on todays shite-radiostations and the crap they pass on as music.



Pick up a disc with scottish folkmusic. Let The Proclaimers latest release guide you. Say no to commercial "music" and say no to the terror dished out by the insidious radio-stations.



Cordially/John O'Groat fi Dingwall


Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards