Alla inlägg under november 2010

Av Fester Bestertester - 30 november 2010 17:59

Det är Anna-Fia som e tebax :) Är hos en kill kompis i Farsta Strand. Han är tatuerad med skit snygga motiv. Han gillar Svergie, det gör jag ochså. Snart ska vi ta tunnel banan in till stan. Patrik (som han heter) ska va med i en demon stration. Dom ska fira en gammal kung, har glömt vilken. Dom gör det varje år. Ja, de var väl allt från mej. Knulla säkert!

Av Fester Bestertester - 29 november 2010 19:41

Den store, den Oersättlige herr Tariq Aziz slipper avrättning. USA backade och nu döms han till ett tidsbegränsat fängelsestraff. Tio år. Tio år för vad? Att han var trogen sitt lands ledare? Han borde naturligtvis släppas fri omgående, men det tillåter inte Satans Knähund USA. Kanske borde man vara nöjd ändå, men tanke på alla dödsdomar USA verkställt.


Herr Aziz kommer att vara över åttio när han släpps fri. Han har redan skakat galler i fem år och det borde vara nog. Man kan bara hoppas att herr Aziz är vid god vigör när han släpps, så han får njuta av återstoden av sitt gamla liv. Det är hjältar som honom som gör att jag fortfarande tror på en ljus framtid. För övrigt anser jag att Obama bör arkebuseras.

Av Fester Bestertester - 29 november 2010 19:25

Här är den. Pistolernas pistol. En magnumpuffra skapad för de hårdaste av de hårda. Clintan, släng dig i väggen! Ge mig en Desert Eagle och jag ska uträtta storverk. Jag är vapenfixerad, det erkänner jag gladeligen. Tänk er en pärla i bröstet av ett sådant här "knallhandtag"... Instant death...

  

Av Fester Bestertester - 29 november 2010 19:10

Hej, hej! Detta är Ronny.Jag har lite problem på det romantiska planet. Jag är ingen skönhet och både röker och snusar, men jag vill ha en tjej likt förbaskat. Har ganska begränsatt sexliv och får nöja mig med "fallfrukt". De jag vill ha kan jag inte få och de jag inte vill ha dras till mig. Nu senast en storbystad toka som aldrig kan hålla käften. "Bla, bla, bla, bla...ifrån morgon och till kväll"


Hur ska jag bli mer attraktiv på marknaden? Kanske loosa några kilon. Kanske börja borsta tänderna igen. Det finns en kvinna därute som jag har pussat lite på. Henne vill jag ha och hon tyckte uppenbarligen inte att jag var frånstötande. Jag håller tummarna att denna kvinna blir min någon gång. Wish me luck!

Av Fester Bestertester - 29 november 2010 18:58

En sorts öl, två sorters cider och ett vin (bag-in-box) kommer att serveras. Whisky finns, men ingen snoffsigare sort. Det blir Bell's, en helt okej virre. Självkostnadspris för allt. Du får en sexa till humant pris och blir lika full som på dyrare grejer. Sedan rear vi ut ufo-uniformen. 500 spänn för hela kitet. Bara så att ni vet...

Av Fester Bestertester - 27 november 2010 11:33

Sitter vid datorn och klämmer några Bellman. Vaknade tidigt, konstigt nog och hade alkoholsug, något jag genast åtgärdade. Mums! Det blev en sväng till Harry's igår och allt var toppen tills personalen kom fram och klagade. Tydligen var jag för högljudd för fascisterna. Jag blev så förbannad att jag sprutade ketchup på personalen. Sedan dröjde det inte länge förrän vakterna bar ut mig och kastade ut mig på den snöiga Drottninggatan. Svin!


Idag ska jag hem till Bosse Rulltårta. Där får man supa hur mycket man vill och billigt blir det också. Egentligen borde jag sluta gå på lokal, jag blir ju alltid avhyst, men jag är tjockskallig. På't igen nästa helg. Jajamensan...

Av Fester Bestertester - 26 november 2010 14:40

Igår trillade så pängarna in på kontot. De ska jag snart sätta sprätt på. Har köpt 14 Bellman och ska vid tre i em till mitt stamhak nere på stan. Vi blir tre suputer och vi ska ha så roligt. Sedan nästa dag ska jag hem till en kompis och dricka o se på film. Han dricker rödvin (fjollan) o jag håller mig till bärs. Detta kommer att bli en helg att minnas. En nåd att stilla bedja om är att slippa fyllecell bara. Skål!

Av Fester Bestertester - 25 november 2010 18:31

Les Canadiens de Montréal mosade divorna från LA hemma i Bell Centre med 4-1. En odiskutabel seger och en njutning för varje hockeyfantast. Fyra mål och fyra olika målskyttar. Nu snackar vi bredd. Laget har inga superstjärnor, men är ett hårt arbetande kollektiv som inte viker ned sig i första taget. Det är kul att vara ett Habs-fan idag.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards