Alla inlägg under december 2021

Av Fester Bestertester - 31 december 2021 23:41

Jag tackar alla läsare och skribenter för ett storslaget år. UFO:arbetet går framåt i rasande takt och nya landvinningar görs dagligen. Fortsätt på det inslagna spåret, ni som har äran att få skriva här. Och till er läsare vill jag önska ett gott nytt år och god fortsättning. Tillsammans tar vi bloggen till nya höjder. Hej då, år 2021!


MVH/Fester Bestertester

Av Fester Bestertester - 31 december 2021 22:51

Nyår blev inte som jag hade väntat mig. En av de två jag träffade anklagade mig för att ha hittat på mina närkontakter med aliens och fotat navkapslar och utgett dem för att vara UFO:n. Smockan hängde verkligen l luften och vi svor och gastade åt varandra. Jag fann inget annat sätt att få slut på grälet än att avlägsna mig från "festen". Nu har jag snart varit hemma i en timma och är fortfarande upprörd. Attackera mig, den mest durkdrivna och plikttrogna medlemmen i UFO:föreningen. Fy på sig!


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 31 december 2021 17:45

Låt mig önska er riktigt gott nytt år. För min del var detta år helt okej. Kul att se lilla frugan bli bättre och bättre på att laga mat. Jag har inte behövt snärta till henne på flera dagar, det är också en framgång. Nyåret väntar jag in med punsch och cigariller samt ett telefonsamtal till min gode vän Nils-Erik. Jag önskar just dig ett gott nytt år.


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - 31 december 2021 17:38

Tja ba! Det blir att fira nyår hemma hos Bosse Rulltårta, han miljonären, ni vet. Personligen hade jag velat gå till bästa puben God vän, men har man inga pengar så har man inte. Mitt nyårslöfte blir att dra ned på onödiga utgifter så jag har råd att gå på puben istället. Varför sitta hemma och glo när man kan möta hela världen på God vän?


MVH/Ronny

Av Fester Bestertester - 31 december 2021 17:15

Då lägger vi snart år 2021 till handlingarna. Det blev ett mycket dåligt år för mig. Jag köpte mig flera TV-spel som jag är långt ifrån att klara, det stör mig något enormt. En småsak, men en irriterande sådan.


I somras förlorade jag en vän efter en kortare tids sjukdom, i höstas gick min mamma bort och i december gick min pappa bort. Jag har fått nog av tråkigheter och dödsfall.


Nu ska jag snart iväg till en kompis, det blir han och jag och en till. Egentligen har jag ingen lust att gå ut, men jag har ju lovat att dyka upp. Det blir att ta mig i kragen och rycka upp mig.


Ett gott nytt år till Er alla!


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 31 december 2021 00:18

Jag har en före detta arbetskamrat som är kortväxt, något på en o sextio max. Ibland skrattar jag åt honom, men det är bara dumt. Det är ett jävla krut i honom och skulle tro att han kan boxa mig på näsan så det gör ont. Är det hans kall att hävda sig då han finner sig underlägsen oss normalbyggda personer? Jag vet inte, jag bara spånar. Själv har jag en mikropenis och köpte mig i höstas en ny, fin klocka. Gjorde jag detta i ett tafatt försök att flytta fokus från mitt kön till det materiellla jag bär? Nåja, dvärgen har all min respekt, han är en rolig typ. En riktig typ.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 30 december 2021 19:18

Jag har precis öppnat en falska Xanté, vilken jag tog hem från mina föräldrars lägenhet. Alkohol ska man inte hälla ut, den ska drickas oavsett smak. Flaskan är tyvärr bara en halvliter stor och ligger visst bara på 35%, men det får duga. Ett litet rus blir det såklart och det är det jag eftersträvar. Sedan att det ingen drängfylla blir får man acceptera. Xanté, det enda starka jag har hema.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 30 december 2021 02:11

Det bara att titta på kartan så ser man att Bornholm borde tillhöra Sverige. Vad ska grötgurglande danskar där att göra annat än som besökare? Sverige åt svenskarna, Bornholm till Sverige! Vår kung är en ynkrygg med milt (?) förståndshandikapp och är inte att räkna med. Ska vi hoppas på att nationen berikas av självmordsbombare annat än för Allah för att skynda på proceduren, eller för all del starta den? Danmark ockuperar en bit av det som en gång var Sverige. Fy och usch för danskar!


MVH/Werner von Oben

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards