Alla inlägg under juli 2012

Av Fester Bestertester - 31 juli 2012 18:15

Sveriges damlag spelade oavgjort mot Canadas dito. Ett riktigt sömnpiller egentligen, men jag finner det roligt att se lesbianer kränga runt på en fotbollsplan. Dessa "kvinnor" kan bara inte släppa tankarna på sex. De sprang hela tiden runt och tittade på varandras bröst och bakdelar. Jag gissar att det slickades fitta hejvilt i omklädningsrummet efter matchen. Till nästa drabbning vill jag se lite könshår, ska det vara för mycket begärt?

Av Fester Bestertester - 31 juli 2012 15:44

Tjena på er, Hasse här. Nu är det så att jag snuddar vid tanken på att dra ned på drickandet, hålla mig till helgerna. Som sjukskriven har man ju inte så mycket pengar, sedan har min mage svullnat upp. Jag tänker inte fortsätta med lågt alkoholintag någon längre period, kanske en vecka till att börja med. Det kommer att bli kämpigt, men jag ska ge det en chans. När man sedan dricker blir man ju väldigt full, plus att man värdesätter smak och fylla högre. Så får det bli.

Av Fester Bestertester - 31 juli 2012 01:17

"Hur kunde du skita ut 18 korvar"?


En befogad fråga som jag ska försöka svara på kortfattat. Det blev bara 17 kottar, det sista hålet kommer man ju inte åt, av naturliga skäl. Sedan det andra, det du fick till bajskorvar. He-he, nu får jag svårt att sluta skratta. Jag menade faktiskt de där tingestarna som faller från träd, inte det som faller från min stjärt. Snuskhummer!

Av Fester Bestertester - 31 juli 2012 01:11

Mitt huvud bebos av demoner, de vidrigaste varelser du kan tänka dig. Tydligen är jag inte intressant för att jobba för Den Röde och det låter de mig veta. Har försökt dricka bort rösterna, men det fungerar inte.


Snart måste jag ut, ut, ut..! Jag flyr till Vrinneviskogen som så många gånger förut, i lägenheten blir jag ett lättfångat villebråd. Jag har ju papper på att jag lider av en allvarlig psykisk sjukdom, men terrorn från helvetet är värre. Snart exploderar jag och jag vet vilka jag ska ta med mig i döden. Leve döden!

Av Fester Bestertester - 30 juli 2012 19:06

All hail Dingwall! All hail Ross County! You are most welcome to the premiership. The northenmost team in professional fitba in Scotland, now, there's an achievement. Oh, spraks will fly when you take on Inverness and maybe some weak embers will be seen when you're hosted by Hearts. Don't expect too much but enjoy every game. Hope you avoid relegation. Of course you will, I'm being mr Negative. Cheers!

Av Fester Bestertester - 29 juli 2012 21:57

Jag tog duktigt med medicin och hamnade i en skog nära staden. Beckmörkt, men det var så jag ville ha det. Satte mig ned och somnade mot ett träd. Vet inte hur länge jag var borta, men när jag vaknade hände det grejer.


Jag såg mystiska sken på natthimlen och fick ett budskap. Jag gick till en minigolfbana och lade en kotte i varje hål. På så sätt skulle jag förarga folk och få dem att vakna.


Att ha kontakt med främmande varelser är inget nytt, jag har tidigare räddat befolkningen i Dalarna. Fast jag försöker se nyktert på min upplevelse. Hoppas innerligt att det var mina vänner från Sirius som faktiskt tog kontakt.

Av Fester Bestertester - 29 juli 2012 19:33

Söndag igen och som vanligt problem med drickat. Har inte köpt öl sedan igår och nu är det inte många kvar. Jag får gå till affären och köpa folköl istället. Det blir just inget rus idag, men jag får stålsätta mig och vänta tills på måndag. Att vara full sex dagar i veckan kanske räcker.

Av Fester Bestertester - 28 juli 2012 16:43

Så har X ställt till det för sig igen... och igen... och igen. Hälsade på hos honom igår kväll, men han fick för sig att jag företrädde Omnicron och körde mig på porten. Han berättade att han ringt psykakuten och gråtit av ångest och att han lovat att komma dit.


Jag ringde själv vården och de har redan satt LPT på honom, trots hans frånvaro. Nå, X går sällan utanför promenaderna, så det borde vara en smal sak att hitta honom. Vem vet vad han kan hitta på?

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards