Alla inlägg under februari 2010

Av Fester Bestertester - 28 februari 2010 18:13

Rangers earned a well deserved win over arch rivals Celtic. The match ended one nil and was very exciting. Onwards toward the title...

Av Fester Bestertester - 25 februari 2010 18:14

Krama din nästa, speciellt om han eller hon är så kallad resande. De manliga "resande-individerna" är ofta propert klädda. Det är skinnjacka, myggjagare och snobb-byxor som gäller. Kvinnorna vill inte vara sämre dem. De tar på söndagsstassen sju dagar i veckan. Det är bylsiga blusar med krås och överdådiga kjolar, stora nog att rymma en XX från XX. (Använd din fantasi, då HMF förhindrar oss att skriva vad vi vill).


Resande har ett så gulligt språk och vi använder dagligen romska ord, typ tjej och tjabo. Utan romani vore svenska språket fattigt. Romani chib är ett erkänt minoritetsspråk i det ruttna Sverige.


Romerna led svårt under andra världskriget, då tio miljoner av dem gasades till döds i bland annat Birkenau. Det var högsta modet i Tyskland (ett rasistiskt skitland) att klä sina köksbord med dukar gjorda av zigenares hud. Vidare var tvålen, EJS, ett gångbart märke. En tvål gjord på mänskliga kadaver.


Vi tar hatten av för romerna och önskar dem ett innerligt "ey, zoo friedlich blaus. Ville schmutz".

Av Fester Bestertester - 23 februari 2010 18:58

Mitt namn är Muck vonLutterkort och jag är homosexuell. Därför gillar jag att få objekt uppkörda i tarmen. Favoriterna är Läkerol, rädisor, minimajs och Liljeholmsljus. Min tarm är ett svart hål och sväljer med lätthet den grövsta penisen.


Jag brukar hänga på badhuset här i stan. Gillar speciellt prepubertala gossar med rosa stjärtar. De är så härliga och frigjorda. Har runkat av en yngre pojk i bastun och det var gudomligt. Vi "klickade" direkt.


Vill ni ha nakenbilder av mig är det bara att skicka ett pm. Jag ställer alltid upp.

Av Fester Bestertester - 22 februari 2010 20:32

Eder X blev intet ont anande inbjuden på en kopp kaffe och mandelkubb hos en av proselyterna inom ufo-kretsarna. Mannen var väldigt artig och gav mig en bamsekram innan jag ens kommit över hans tröskel. Vidare berömde han mina fina byxor och drog vällustigt handen över mitt könsorgan...och värre skulle det bli.


Denna niding bjöd mig på krossade katrinplommon i kaffe och jag tog för mig både två och tre gånger. Helt plötsligt började min mage att protestera. Jag rusade ut på toaletten, men misslyckades i mitt uppsåt; Jag sprutlackerade hela porslinsfotöljen.


Jag hade haft "a close encounter with a poff". En penisälskande adonis. Jag kände mig så kränkt att jag vomerade, men det tycktes endast göra honom mer upphetsad.


Mitt råd till dig som läser detta är att alltid fråga vad som förväntas av dig innan ni rullar runt i sänghalmen. Är homosex svaret får du väl bryta isär arslet för att förbereda dig för en varm och bultande penis. Puss, puss, alla härliga gay-killar..!

Av Fester Bestertester - 18 februari 2010 15:20

Om nu någon trogen läsare minns det så besökte Sune A tillsammans med en god vän en flickskola i USA för att studera aga för kvinnliga studenter mellan 18 och 21 år. De båda herrarna lovade sig själv att starta en lobbygrupp för införandet av aga för studentskor. Och nu har vi äntligen startat!

Här kommer en bild från vårt första möte då deltagarna fick stifta bekantskap med några riktigt stygga stjärtar. Flickorna på bilden fick en varsin biobiljett för besväret .. och ett minne för livet.

På återseende


 

Av Fester Bestertester - 16 februari 2010 19:39

Tonight Manchester United travel to Milano to meet Milan. A top match and highly interesting. Our sympathies go to Milan. May you smight Man U mightily and put a stop to their reign in european football. Man U isn't even from Manchester, they're from Trafford.

All of us brits with sympathies elsewhere crave a win from the striped boys in Milan. Let them have it. It's back to the closet for Manchester United...And stay there!


Av Fester Bestertester - 16 februari 2010 19:03

Venom, husgudarna, är ett fantastiskt band. På åttiotalet var de det största oberoende (utan skivkontrakt) bandet i hela landet. De släppte tre helt sanslöst bra album: Welcome to hell, Black metal och At war with Satan.


Dessa gossar visste hur en slipsten ska dras. Deras musik anser jag vara en mix av tre beståndsdelar. Nummer ett är punken. Förklaringen är att ingen av dem (Cronos, Abbadon och Mantas) var skolade musiker. De struntade i det och spelade ändå.


Influens nummer två var Motörhead (ytterliggare ett förträffligt band). Hårt och tungt var ledorden. The Beatles så till sist; Lennon/McCartney var drivna låtskrivare. De utgick ofta från en enkel melodislinga och byggde vidare på den. Samma gjorde Venom, om än i en helt annan genre. Låtarna Venom komponerade var genialiskt enkla.


Slutomdömet om detta band från "Broon-Ale-country" kan bara vara positivt. Vi ger Venom tre tummar upp. Fortsätt så...

Av Fester Bestertester - 16 februari 2010 18:46

Nu får det vara nog. Jag accepterar inte det terrorkrig som utövas mot mig. Jag går sta till handlar'n redan i morgon bitti för att inhandla ett styck äkta svenskt stål; En Mora-kniv.


Hur i helvete kan SÄPO ha råd att krypa i varje buske och huka bakom varje snövall dygnet runt? Hur kan de finansiera och rättfärdiga sitt lågintensiva krig mot mig? Jag anar ugglor (läs; Sossepampar) i mossen.


Är det krig de vill ha, så är det krig de ska få. Min beredskap är god. Självaste Per-Albin kunde inte ha sagt det bättre själv. Död åt frimurare, scouter och Pingstvänner. X will prevail..!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards