Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Fester Bestertester - 7 augusti 2011 04:16

Celtic will travel north, probably to lose and will take on the Dons att Pittodrie. All hail Aberdeen! Meanwhile doon south the Steelmen will host Hearts at Fir park. I'm crossing my fingers until they turn blue. It's time for Hearts to win and for Aberdeen to do likewise. Aberdeen has a proud past, with a league win back in 85. Is this year the year they reclaim the trophy? Probably not, but it would be nice if they could steal points from Celtic. We have an interesting day ahead of us.

Av Fester Bestertester - 7 augusti 2011 03:46

Tja ba, Anna-Fia här. Har nyss kommit hem. Det blev Vasa o sen åt vi keb ab. Hittade ingen kille, men jag ska suga av Ronny. Lennart va me, men han hade fasligt ont i stjärten. Han har ju varit på bög festival i Stock holm o knullat runt. Det var jätte kul i natt, jag dansade ock drack sider. Blev lagom full. Nu ska jag sooova, sedan ska vi på pub i morgon. Hare bra nu, alla!

Av Fester Bestertester - 7 augusti 2011 03:13

Kära undersåtar, jag Sune ska under söndagen föräras ytterligare en medalj. Det rör sig om den sällsynt utdelade Förtjänstmedaljen i guld, en utmärkelse som tilldelas de yppersta kämparna för vårt ufo-arbete.


Söndagen kommer att börja med ett skönt bad, där Phain skrubbar främst min ändalykt, sedan dukas kaffe och vetekrans fram. När eftermiddagen kommer blir det dags för min tokiga lilla fru att fästa denna storslagna medalj på mitt bröst.


Den kommer att pryda sin plats, bredvid bland annat Härförarmedaljen. Jag är så stolt att jag kommer att hänga på mig alla medaljer kontinuerligt. Det ska väl visa kassörskorna på Hemköp vilken viktig medborgare jag är.


Är du själv ufo-intresserad? Saknar du kunskap, eller en påläst mentor? Då har du kommit rätt. I egenskap av mitt ämbete kan jag hjälpa dig att förkovra dig och lära mer om våra utomjordiska vänner. Ufo-arbetet kommer alltid först, mitt äktenskap sedan. Hell mig själv!


MVH/Vän av ordning

Av Fester Bestertester - 7 augusti 2011 02:36

Jag har de senaste veckorna befunnit mig i Himelstalunds-området med kameran i högsta hugg. Ett jippo kallat "Stadium sports camp" pågår där, med potentiella läckerbitar att fotografera. Jag har både smugit i buskarna och runt husknutarna, men för de förstklassiga bilderna blev jag tvungen att gå in på själva området.


Missförstå mig inte nu, jag är ingen pedofil. Det är de lite äldre flickorna jag plåtar. Jag har fått ihop hundratals bilder och har suttit större delen av kvällen och gått igenom dem. Där finns läckra bakdelar, uppnosiga bröst och välsvarvade ben. Jag har tvingats runka ett par gånger redan.


Till ett par anställda sade jag att jag var där som förälder och då var det inga problem att uppleva ungdomens härliga sportande på första parkett. Ack, dessa unga kvinnor. Att skåda dem är verkligen som den vackraste poesi. Naturligtvis fick jag erektion, men jag är ingen blottare, så organet fick vänta på beröring tills jag var hemma igen.


Snart har jag laddat upp alla bilder på hårddisken. Sedan ska de eventuellt beskäras och bearbetas. Resultatet blir en sprängfull dator med lolitor i överflöd. Vad jag älskar sportande ungdomar...

Av Fester Bestertester - 7 augusti 2011 01:54

Augusti har gjort sitt intåg och hösten närmar sig. Vi hänger inte läpp, nej vi gör tvärtom; Ställer till med ett kalas. Just det, det är dags för UFO-Norrköpings årliga kräftskiva.


Vad kul vi haft tidigare år. Alla har blivit jättefulla och haft trevligt i varandras sällskap. Såklart att vi ska göra en tradition av det. I år kanske det till och med serveras kräftor om vi har tur.


Festen kommer att hållas i en hyrd lokal i ghettot Hageby och det finns gott om plats. Kanske bjuder vi även in gäster från andra orter. Alkoholen är delvis redan införskaffad, vi behöver bara komplettera med öl, men det fixar vi dagen för festen.


Alla medlemmar ombedes härmed att kontakta herr X senast den 12:e denna månad. Vi måste veta hur mycket mat och öl vi ska köpa in. Du är hjärtligt välkommen, bara du har med dig 100 kronor i inträde. Snålvattnet rinner redan. Vi ses där!

Av Fester Bestertester - 7 augusti 2011 01:33

Hej på er igen. Jag (Hasse) är nyss hemkommen efter att ha varit på en pub. Jag blev insläppt och fick handla, trots att jag blivit utkastad därifrån ett antal gånger. Kanske hade jag bara tur, att "rätt" personal var där.


Nån dag tidigare blev det fyllecell för mig, något som blivit en vana för mig. Som tur var hade jag ingen plånbok på mig och således inget id-kort eller körkort. Snutarna höll mig extra länge på grund av det. De trodde väl att jag skulle mjukna. Tji fick dem! Jag förhördes ett par gånger, men jag vägrade hårdnackat att uppge vem jag var.


Till slut fick dem nog och sparkade ut mig på gatan. Jag gick på lätta steg raka vägen till systembolaget. Ett par öl att fira med blev det och de smakade underbart. Nu sitter jag här och ska bestämt gå loss på ölen i kylskåpet. Än är natten ung.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards