Alla inlägg den 3 maj 2020

Av Fester Bestertester - 3 maj 2020 22:16

Vän av oordning har öppnat käften och som vanligt är det bara svammel. Han är en misogyn gammal stöt som borde låsa in sig i sin källare (utan frun) och stanna där tills han dör. Ja, jag har ett vidlyftigt sexliv, men det ska gråhåriga och senila gamla gubbar strunta i. Jag misstänker att Sune är avundsjuk, han trånar nog efter en lem i ringmuskeln. Jag ställer upp.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 3 maj 2020 21:20

Det kostar en del att köpa lyxig kattmat till frugan. Hon får blött foder nästan varje dag som tillägg till torrfodret hon snaskar på dagligen. Jag är på jakt efter kattmat som är billigare än Whiskas. Jag får väl gå till en djuraffär och fråga. Kan jag spara in lite pengar på frugans mat gör jag det gärna. Hon får rejält tilltagna portioner, det kan du vara säker på. Om den mat hon vräker i sig är billig eller dyr spelar inte henne någon roll. Men det spelar roll för mig, en stor roll. Jag måste tänka på ekonomin. Jag vill ge min tokiga lilla fru en fortsatt god utfodring, men jag vill att den ska kosta lite mindre.


MVH/Vän av ordning

Av Fester Bestertester - 3 maj 2020 20:45

Då har Lennart åter skrivit en lång text om hur han äcklar sig. Tror han att någon förutom han och hans analsexkompisar är intresserade? Analöppningen är en anatomisk nödvändighet och ska endast användas för att tömma tararna på avföring och gas. Man ska absolut inte föra upp saker i den, febertermometer undantaget. Håll på med killar i ditt sovrum, men håll det för guds skull hemligt. Jag har nyss ätit en bit mat och vill inte få upp den igen. Skärpning!


MVH/Vän av ordning

Av Fester Bestertester - 3 maj 2020 20:22

Jag fick tyvärr inte napp, det kom aldrig någon kille, det kom aldrig något PM. Nåja, jag har genom RFSL:s försorg ett hyfsat utbud att välja från. Jag har hela helgen törstat efter sällskap, nästan vad som helst kunde duga. Jag ringde fyra samtal till heta killar, men fick nobben på de tre första. Den fjärde killen blev det dock napp hos och han kom till mig igår.


Vi höll på med varandra hela kvällen och halva natten så nu har jag fått mitt kvantum vad gäller killsex. Vi har legat med varandra flera gånger tidigare, men det gjorde inget. Hans rumpa höll för att pumpa. Vi hade det jätteskönt!


Jag duschade under morgonen av honom och stack till honom en femhundring. Han ställde upp för mig, klart han ska ha en slant. Han gick härifrån med stapplande gång, gissar att han var rejält öm därbak. Det var och är jag också.


RFSL kan man alltid lita på. En förening skapad för att släcka sextörsten hos homos och läbbar.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 3 maj 2020 16:59

Jag tappade alla vänner förutom tre i samband med att jag insjuknade i psykisk sjukdom. Med dem hittade jag på saker, vi gick på bio, vi gick till uteställen och vi lirade fotboll. Numera sitter jag mest hemma och glor och önskar ha någon att prata med. Det enda bra sjukdomen förde med sig var att jag fick två nya vänner (som jag umgås sparsamt med).


Det ultimata vore att ha ett helt gäng med bekanta som man kan alternera mellan. Nån att gå på fotboll med, till exempel. Jag vill inte gå själv på matcher, jag vill ha någon med mig att kunna snacka med. Och så nån att gå på krogen med, det vore inte helt fel.


Jag har aldrig varit särskilt populär hos folk, men jag tycker mig ha mognat, jag tycker jag är värd att lära känna. Vill du bli min vän?


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 3 maj 2020 14:26

Jag har 89 vänner på Faecesbook och de flesta känner jag inte. Jag måste ha accepterat deras vänförfrågningar på fyllan. Jag har stereotyper i min vänlista. En person som mest postar inlägg om/med katter och flera som fotar vad de äter. Jag använder Facesbook mest för att skicka meddelanden till vänner, det är smidigt. Jag lägger upp en och annan låt också, bara för att jag kan. Jag har svårt för nymodigheter, men Faecesbook har ett visst värde.

Av Fester Bestertester - 3 maj 2020 00:37

Ingen mindre än Martin Bormann avled till följd av cyanidintag denna dag, eller gårdagen. Han och några polare schappade från bunkern där de hade gömt sig från ryssen och i vilken ingen mindre än Hitler befann sig i. Hitler hade en känslig mage och släppte ofta väder, det kan ha varit därför Martin med anhang stack därifrån.


Skelettrester har hittats och påstås vara Martins kvarlevor, men jag är skeptisk. Jag tror att han lever i en gigantisk bas under Antarktis eviga snötäcke. Vi får aldrig något svar, men jag lyfter på hatten åt Martin i alla fall just denna dag (eller gårdagen). Hep, hep!


MVH/Werner von Oben

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards