Alla inlägg den 5 maj 2020

Av Fester Bestertester - 5 maj 2020 21:56

Jag har fått 10 000 kronor insatta på mitt konto, det är försörjningsstödet för maj månad. Jag känner att jag vill unna mig något, så jag kommer att gå till stadens bästa krog God vän. Med mig tar jag Ronny och jag ska bjuda honom på en bärs eller två. Och tänk om man träffar ett fruntimmer, då erbjuder jag henne gratis vin eller drink. Det känns bra att ha pengar på fickan igen. Ses vi imorgon på God vän?


MVH/Bosse Rulltårta

Av Fester Bestertester - 5 maj 2020 20:33

Jag hämtade medicin idag och fick för åtta dagar, inte sju som vanligt. Då kan jag överdosera, ta dubbel dos en dag. Men det är inga stora mängder jag får, 20 milligram Oxascand bara. Vidare tittade medicinutlämnaren när jag tog Olanzapin. De kollar mig bara en gång i veckan, vad är det för vits med det? Men ingen har sagt åt mig att jag ska dyka upp dagligen på ett tag. Snart tar jag kvällsmedicinen, sedan väntar sängen. Jag orkar inte vara uppe varje natt, även om det innebär att jag lämnar fältet fritt för utomjordingar med onda avsikter. Vaka kan jag göra natten mot torsdagen.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 5 maj 2020 18:00

Min ständigt panka kompis ringde och undrade om han fick min pant. Jag sa ja och det av två anledningar; Jag vill hjälpa honom och jag vill ha bort joxet från min lägenhet. Panten ger bara 35 kronor, men det räcker till ett sexpack 2,8:or, vilket kompisen öser i sig dagligen. Han får ett sexpack och jag får det mindre rörigt. Bra lösning.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards