Direktlänk till inlägg 2 juli 2023

Inga bloss

Av Fester Bestertester - 2 juli 2023 19:28

Jag har inget rökt sedan i torsdags, då blev det en cigarett. I hallen ligger ett öppnat paket som jag tar av när det kniper. Är inte så fasligt röksugen just nu, men det går i vågor. När jag är på mätesplatsen röker jag bara för att ha något vettigt att göra där. Att röka, är det vettigt? Förmodligen inte. Jag går till mötesplatsen som en start på min dag, vill ha lite rutiner i mitt tomma och trista liv. Jag tycker det är starkt av mig att nöja mig med en cigg eller två varannan dag. Men idag blir det i alla fall inget rökt, så kan jag ta två ciggisar nu på mändag. Sluta röka helt kan jag göra, men har ingen lust just nu.


MVH/Herr X

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fester Bestertester - Torsdag 4 juli 18:44

Jag börjar känna mig färdig för en inläggning på PIVA, psykiatriska intensivvårdsavdelningen. Så trevligt att bli ompysslad och bli välgödd på mat och fika med någon skorpa till eller två. Om jag bara ville skulle jag kunna ringa akutenheten, AE och ...

Av Fester Bestertester - Onsdag 3 juli 22:52

Idag har jag varit lite slö och inte haft någon att brottas med. Vad göra? Jo, fram med analpluggen och stoppa upp den där bak. Inte min största plugg, men det var allt som krävdes för en skön stund. Jag drack mig berusad på vitt vin och satte mig i ...

Av Fester Bestertester - Onsdag 3 juli 20:50

Det börjar dra ihop sig till sen kväll och ännu har jag inga befallningar fått, inte en endaste. Ljudet när de pratar med mig är knivskarpt, men allt jag hör nu är ett svagt mummel i huvudet. Jag hoppas på en god natts sömn, men kommer att lägga mig ...

Av Fester Bestertester - Tisdag 2 juli 20:37

Idag kom jag inte ur sängen förrän runt halv tre på eftermiddagen. Gick med stapplande steg till mataffären och hem. Turligt för mig fanns det kvar varma lunchlådor och jag nappade åt mig en. Sedan hem för ytterligare vila på sängen och därefter slaf...

Av Fester Bestertester - Måndag 1 juli 20:54

Det kom aldrig någon order igår, trots att jag låg i starblocken. Jag slösade drygt en meter aluminiumfolie helt i onödan. Fast än är det en hel del kvar av kvällen och hela natten, så man vet aldrig. Jag tar kampen, jag slår tillbaka intrång på vår ...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards