Alla inlägg den 14 maj 2023

Av Fester Bestertester - 14 maj 2023 18:45

Det är två dagar sedan jag blev utskriven från the hisp och gissa om jag är törstig. Igår hade jag tre starköl och en skvätt whisky hemma, men drqack bara en öl, sedan la jag mig. Det betyder att jag idag kommer att endast få en lätt fuktad strupe och ingen drängfylla som jag hoppats på. Nåja, jag får ta det lugnt, det stundar nya tillfällen att bli berusad och nästa chans kommer imorgon. Jag hade lite DT på hispan, men medicinerades mot det. DT = Delirium tremens. Just nu känns det bara tomt då jag endast har två öl på 6,8:a procent. Rättar jag till läget imorgon med ett besök på glasbanken? Det kan du lita på!


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 14 maj 2023 18:10

IFK Norrköpings damer mötte LFC, Linköping, och fick naturligtvis stryk. Det var första derbyt någonsin i högsta ligan och di där jämra LFC vann med ett mål mot noll. Eftersom jag har en snurrig kompis som slängt ut en smärre förmögenhet på säsongskort blir det väl att hänga med tilll Parken och titta på de små liven när de jagar trasan. Vältränade men näpna små damer är de allt. Nu ligger IFK på undre halvan av tabellen och där lär de väl förbli. Kanske till och med komma sist, det vore typiskt.


MVH/Tjotta Olssons överman

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards