Alla inlägg den 6 juli 2023

Av Fester Bestertester - 6 juli 2023 22:05

Det var ett tag sedan jag gick en brottningsmatch med en skön kille. Jag längtar och får hålla till godo med eggande filmklipp tills nästa kille blir beställd. Jag har lite grepp jag skulle vilja ta på min motståndare. Ett snabbt nacksving följt av en dubbelnelson och saken är biff. Att brottas så grannarna hör vad som pågår är jag ute efter. Pang, tjoff, smock! Och så ett tag om bröstvårtan för snabb och resolut omvridning, vilket eggar mig till tusen. Kom hårig, kom slät. Kom tjock som smal, jag garanterar att ni inte blir besvikna. Endast Karelin kan mäta sig med mig.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 6 juli 2023 20:05

Jag hör röster som säger till mig att jag är protestantiska UDA:s chef i Sverige. De valde mig baserat på gamla meriter, då jag varit en orädd kämpe för det svenska tidigare i mitt liv. Vidare har jag telepatisk kontakt med ledande figurer i Ulster. De har sagt åt mig att spränga en pub i luften, vi får se hur det blir med den saken. Hur som helst känns det spännande och hedrande. Det har blivit dags för nattliga räder där jag tar kampen mot de smutsiga fähundarna i IRA. Mina fiender, påven och hans anhang, kör i skrivande stund runt, runt, runt mitt kvarter och bombarderar mig och min lägenhet med gamma- och röntgenstrålning från en skåpbil. Tanken är att ringa polisen om de inte ger sig snart, eventuellt att jag går ned och ställer mig på trottoaren redo att släppa lös ett klot med energi mot dem. Up the UDA, smash the IRA!


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards