Alla inlägg den 19 juli 2023

Av Fester Bestertester - 19 juli 2023 22:24

Efter att ha tillbringat en halv dag på parkbänken kan jag bara beskriva den med ett ord: succsé! Jag köpte mig åtta starköl och drack dem i mina glada vänners sällskap. Viu satt i Hörsalsparken och festade loss som det inte fanns några väktare eller snutar, förlåt: grisar. Skäggiga mannen var på plats och han drack girigt sina öl så den skummade vid hans mustasch. Mannen med det illröda ansiktet var också på plats och vi hittade en gratistidning åt honom att torka stjärten med efter att han sprutat ur sig lös avföring. Det var riktigt trevligt och ingen hamnade i fyllecell. Jag hann nyktra till när det blev dagsatt göra sorti och chansade och gick till Systembolaget för påfyllning så jag inte skulle gå torrt under kvällen. Jag har två burkar kvar av det jag köpte med mig hem och de ska jag strax dra i mig. Lita på att min sömn kommer att bli god med lite promille i kistan och blodet. På't igen imorgon torsdag


MVH/Hasse Promille

Av Fester Bestertester - 19 juli 2023 20:50

Det rör på sig i Sydkorea. Vår allierade Kim Park täckte delar av Seoul med flygblad han skrivit själv och skrivit ut. Han går hårt åt regimen och kungahuset och räds inte att skriva det sanna, det uppenbara. Sydkoreaner samt japaner är korsbefruktade med utomjordiska gynnare, det är därför de har så högt IQ. Själv ligger jag på 170 på IQ-skalan, så jag matchar våra fränder från bortre Asien. Men den stora massan är obildad och trög och behöver en spark eller två i gumpen för att få tummen ur och huvudet ur sanden. Ett tredje världskrig stundar och efter det kommer de överlevande att tas ombord på rymdskepp och ges ett botemedel från strålningsskador. Därför är det viktigt att vi inte är aggressiva gentemot aliens, utan ser dem som våra bröder och systrar. Ett intergalaktiskt krig är det sista vi behöver. Jag önskar allas vår Kim Park god jaktlycka och hoppas han kan vinna över så många det bara går till vår sida, den enda rätta sidan. Kamp, strid, seger!


MVH/Er länsledare

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards