Alla inlägg den 22 juli 2023

Av Fester Bestertester - 22 juli 2023 22:42

Tja! Blir några meningar om min kväll,min toppenkväll. Det är så att jag och Bosse Rulltårta är på bästa puben God vän och festar och inte så lite heller. Bosse har tagit sitt förnuft till fånga och lånat ut en tvåhundring, det var välkommet. "Fikret, ge mig en stor stark och raska på"!


Det sitter två pumor vid ett bord i närheten av oss och jag ska lägga in en stöt på båda två. Kan bjuda dem på varsin cider eller varsitt glas vin. Jag ska bara dricka mig till modet att gå fram till dem. Jag är trött på att alltid dra nitlotter och råka stöta på lesbianer, de har jag en viss förmåga att dra tilll mig.


Det är lördagkväll och jag är på puben med flera hundra i plånboken. Vad kan gå galet? Hela världen möts på God vän.


MVH/Ronny

Av Fester Bestertester - 22 juli 2023 21:32

Tyvärr trillade jag dit igen, jag ringde akutenheten, AE. Har glömt vilken dag det var, men det var inte så länge sedan. Direkt när personalen svarade kände jag att det inte stod rätt till. Jag hade svårt att få ord ur munnen och försöka förklara varför jag ringde och störde dem lät sig inte göras. Jag var orolig, säger vi väl då. Ursäkta mig för att jag ringer och stör när ni har fullt upp med riktiga psykfall som behöver inlåsning. Med lite tur tog de inte mitt telefonnummer och skvallrar för min kontaktperson, hoppas kan man ju. Jag har försökt skärpa mig och detta samtal var det första på flera månader. En gång är ingen gång, som ni väl vet. Nåja, jag ska försöka hålla mig ifrån telefonen även om det stormar i huvudet.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards