Alla inlägg den 25 juli 2023

Av Fester Bestertester - 25 juli 2023 21:50

Jämför mig för allt i världen inte med Hasse Promille, denna människospillra. Men jag har också varit på Systembolaget och storhandlat. Det blev två flaskor punsch, en flaska whisky och fyra burkar starköl. Saken är den att min gode vän Nils-Erik med fru gästar oss här hemma och som värd vill jag bjuda på lite gott. Kansake super jag min fru  full och galen och får henne att ge oss karlar äkta thaimassage. Maten vi äter blir mikrad pyttipanna och våra fruar ska sköta det och steka fyra ägg. Ja, just det: fyra. Det innebär att stolliga lilla frugan får smaka människomat. Hon har varit duktig och levt på Friskies ett par dagar, nu är det dags för ett riktigt mål mat. Efter maten tar vi herrar plats i herrummet och våra fruar får hänga i köket. Det ska bli mycket trevligt. Mat, umgänge och erotisk massage.


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - 25 juli 2023 21:27

Visst hamnade vi i Hörsalsparken idag också. Hade ett kvarter renat och fyra starköl. Vädrets makter var på vår sida idag, uppehållsväder och inte så fruktansvärt varmt. Alla var där! Mannen med militärkepsen dök upp efter ett tag, han hade ramlat på sin cykel och slrapat upp ena smalbenet. Men det fick honom inte att deppa ihop, han var ju bland vänner, törstiga vänner. Mannen med det illlröda ansiktet har sin buske han bajsar i och numera brukar han ha en rullle toalettpapper med sig. Hygieniskt och luktfritt för oss andra. En snutbil åkte förbi på Drottninggatan, men den stannade inte, de var väl på väg till McDonald's för skaffning värdigt grisar. Tja, sedan hände inte så mycket. Jag drack upp det jag hade med mig och gick in på Systembolaget en gång till för lite kvällsöl i hemmets lugna vrå. Imorgon kör vi igen, det är tradition att hänga på låset till bolaget och sittning i park. Tjo!


MVH/Hasse Promille

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards