Alla inlägg den 27 juli 2023

Av Fester Bestertester - 27 juli 2023 20:57

Tanken har slagit mig mer än en gång att ringa akutenheten, AE. Mitt mående är inte riktigt på topp. AE har blivit räddaren i nöden många gånger, kanske förhindra att jag ramlar huvudstupa in i en psykos. Igen. Och igen. Ja, jag vet att man inte ska besvära dem vid någotså "trivalt" som ångest, men mina problem går djupare än så. Det känns som att jag håller på att tappa fotfästet och har svårt att verklighetsptöva. Som att jag skulle vara hemlig agent åt Ulster Defence Association. Det är befängt, det är nonsens. Men hallå, det är högst verkligt för mig. Än så länge kan jag resonera kring saken,men det kan snabbt ändras. Jag tycker mig ha legitima skäl att störa slöfockarna på AE. Här kommer jag och stör när de sitter vid datorerna och spelar patiens eller MS Röj. Ge mig bara fem minuter av er dyrbara tid. Det tycker jag att jag är förtjänt av.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 27 juli 2023 18:04

Det blir ett besök hos RFSL imorgon, jag vill beställa hem en kille över helgen. Eller kanske du som läser detta är intresserad. Den jag söker bör vara stryktålig och inte främmande för hårda tag. Jag själv är läderbög, jag kan inte förstå de som gillar kvinnor eller småpojkar. Den som kliver över min tröskel får en behandling han sent ska glömma. Garanterat barnförbjudet, alltså. Efter vår sexiga stund vill jag ligga sked med min tillfälliga partner och pusta ut. Låter det intressant så tveka inte att höra av dig.


MVH/Lennart K Lindström

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards