Alla inlägg den 28 juli 2023

Av Fester Bestertester - 28 juli 2023 23:17

Jösses vad ölen slog idag. Saken är den att jag fick två tabletter av Viggar'n. För en gångs skull fick jag dem gratis, han är annars den som snyltar sig genom livet. Minns bara att jag satt i godan ro och drack med mina polare, sedan blev allt svart. En tid senare, oklart efter hur länge, vaknade jag till i en ambulans med destination Vrinnevisjukhuset. Ambulanspersonalen ledde mig in på beroendeenheten och skötarna tog över. Nåja, jag var trött och omtöcknad och att få lägga sig i en renbäddad säng var ju faktiskt bra. Under kvällen, när jag var nykter, fick jag träffa en läkare och han tvingades skriva ut mig då jag inte uppfyllde kriterierna för tvångsvård. Det var inte så farligt, men lite läskigt var det med vingliga ben och minneslucka. Påminn mig om att inte ta emot okända tabletter även om de kommer från din allra bästa vän.


MVH/Hasse Promille

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards