Alla inlägg den 29 juli 2023

Av Fester Bestertester - 29 juli 2023 21:04

När jag var inlagd och mådde dåligt fick jag ett samtal från Tele2, en försäljare. Normalt hade jag lagt på i örat på denne, men jag var minst sagt snurrig och tackade ja till ett erbjudande om lite fler kanaler. På fjärrkontrollen jag fick mig tillsänd finns en knapp som det står "Netflix" på och bland det första jag gjorde var att, på fyllan, teckna mig för ett abonnemang där. Det slutade alltså bra, för det finns massor att se på den kanalen. Är inne på min tredje serie och jag tittar varje dag på ett eller flera avsnitt. Jag som i princip bara aanvänt TV:n till att spela TV-spel via. Nu ska jag surfa lite på nätetså återgår jag till Netflix om nån timma eller så. Fyrkantiga ögon?!?


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 29 juli 2023 19:07

Det är bara tre påsar med snus i min snusdosa. Aaarrrgggh! Hur ska jag klara mig ikväll då? Ja, jag har 22 cigaretter liggandes här hemma, men försöker sluta med det joxet. Snus ger inte smma tillfredsställelse som cigaretter gör, men prillorna håller mig ifrån rökat i alla fall. Inte orkar jag gå till mataffären heller. Är huvudet dumt får hela kroppen lida, som min mamma brukade säga. Jag får väl ge upp och kila ned på gården och röka. Det tycks vara enda vägen ur abstinensen jag just nu upplever. Fy fasen för rökning och snusning. Börja aldrig med det såvida du tilltalas av att vara en fattiglapp med kol. Om jag bara kunde fina orken att ge upp mitt missbruk.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards