Alla inlägg den 30 juli 2023

Av Fester Bestertester - 30 juli 2023 22:12

Det är dags att skrinlägga denna vecka och ta sig an nästa med buler och bång. Herr X ska försöka att inte ringa psykiarins akutenhet, Hasse ska sitta i Hörsalsparken och dricka sig påstruken med sina vänner. Ronny ska hämta ut sitt försörjningsstöd och hoppas få så han kan unna sig några öl på sunkhaket God vän och Arg motalabo ska rasta frugan på gården. Vi har det fullt upp precis som vanligt. Fast herr X ärr irriterad då han måste ta sitt månatliga blodprov imorgon, månadens sista dag. Han skjuter alltid på det i det längsta. Ny vecka, nya insatser. Vi ses kanske i folkvimlet.


MVH/Fester Bestertester

Av Fester Bestertester - 30 juli 2023 19:04

Jaghar idaghaft en pratstund med den goda anden/varelsen Florian. Han peppar mig och säger att jag ska skänka UDA som de heter en slant. Jag kommer att bli uthyrd från "I" till UDA och detta känns spännande. Det finns så mycket att ta tag i som avlivning av främmande agenter och sprängning av en pub. Min förebild kalllas Mad Dog och han har mycket blod på sina händer. Inte ska väl jag vara sämre? Nej, just det. Något skjutvapen har jag inte, men jag skulle kunna be polisen om ett lån. Bara för en kväll och natt. Mitt agentliv går in i en ny era. Snart är hela Sverige mitt.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards