Direktlänk till inlägg 1 juli 2024

Viva Italia!

Av Fester Bestertester - Måndag 1 juli 00:21

UFO-frågan tas på största allvar i krokarna kring Medelhavet och denna gång kommer lite nytt om Italien, en stolt nation med ett storslaget förflutet. UFO-Italia leds av ingen mindre än Luigi Makaroni, en ärrad frontkämpe. Han är själv en abductee, han har varit ombordtagen på stjärnkryssare och mindre UFO::n. De tappade honom på en liter blod och tog hudflagor från hans kopparärriga ansikte. Kanske ville utomjordingarna göra en klon av honom, anledningarna kan vi bara spekulera om. Han har hört av sig via mail och jag kommer att skypa med honom inom en snar framtid. Det är alltid inspirerande och givande att umgås med gelikar.


Vi finns över hela världen; I USA har vi vår Max Byce, i Korea Kim Park, i Japan Kenta Kawasaki, i Storbritannien English Bob och i Tyskland radarparet Heinz Eckel och Wolfgang Stolle. Och nu har vi i Italien representation av Luigi Makaroni. Han berättar att han fotat UFO:n flygandes ned och upp ur Etna, utomjordingarna har en bas i vulkanen. Spännande på min ära. Spaggarna visar framfötterna och det ska bli så trevligt att pratas vid med herr Makaroni. Håll fanan högt, Luigi!


MVH/Er Ordförande Sune

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fester Bestertester - Tisdag 2 juli 20:37

Idag kom jag inte ur sängen förrän runt halv tre på eftermiddagen. Gick med stapplande steg till mataffären och hem. Turligt för mig fanns det kvar varma lunchlådor och jag nappade åt mig en. Sedan hem för ytterligare vila på sängen och därefter slaf...

Av Fester Bestertester - Måndag 1 juli 20:54

Det kom aldrig någon order igår, trots att jag låg i starblocken. Jag slösade drygt en meter aluminiumfolie helt i onödan. Fast än är det en hel del kvar av kvällen och hela natten, så man vet aldrig. Jag tar kampen, jag slår tillbaka intrång på vår ...

Av Fester Bestertester - Måndag 1 juli 00:04

Senare idag ska jag gå till socialkontoret för att hämta en slant. Bra, för det finnss hål att stoppa den i. Målet är att ha pengar över efter att jag handlat nudlar, snabbmakaroner och fiskpinnar. Planen är att gå till bästa puben God vän på fredag ...

Av Fester Bestertester - Söndag 30 juni 20:02

Aldrig kan man få vara riktigt glad. England kvitterade precis mot Tjeckoslovakien och går för seger. Jag avskyr självgoda engelsmän och deras skryt om att de minsann hittat på forbollen. Allt som behövs nu är ett mål på extratiden för engelsmännen s...

Av Fester Bestertester - Söndag 30 juni 00:25

Det blev ingen utryckning igår trots ökad närvaro från mina tre följeslagare i mitt huvud. Det var bra att de bakslugna repptilianerna höll sig på mattan igår. Nu har jag åter fattat posto i mitt vardagsrum med folie om fötterna och huvudet. Jag är b...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards