Direktlänk till inlägg 1 februari 2010

So so results

Av Fester Bestertester - 1 februari 2010 19:20

Rangers did what was expected of them and smote Falkirk good, three-nil the final score. Meanwhile our beloved Jam tarts lost clumsily to St Johnstone. One-nil in that match. We're going to have to put our devotion, determination and sympathies to Rangers, the only team to rival Celtic. Hearts, meanwhile, have to struggle to avoid relegation. It's a crazy, crazy football-world.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fester Bestertester - Torsdag 6 juni 20:30

Idag är det Sverige nationaldag och det ska visst firas. Vad är Sverige egentligen? Det finns inget svenskt, våra seder och bruk existerar inte. Dessutom var de första svenskarna svarta afrikaner med blå ögon, det säger i alla fall regimen och dem sk...

Av Fester Bestertester - Onsdag 5 juni 17:29

Idag var jag med glada gänget till Hörsalsaparken i Norrköping. Vi träffades strax innan tio utanför Sysembolaget och gjorde upp planerna för dagen. För min del blev det en hela kir och två starköl och allt gick åt. På vägen till parken var vi flera ...

Av Fester Bestertester - Tisdag 4 juni 22:31

Ja, god morgon på er, gynnare. Nu är jag vaken och uppe med tuppen och det känns toppen. Det har blivit en morgondryck, äkta svensk punsch i ett fullt dricksglas. Lite måste man få unna sig tycker jag. Speciellt vi regimkritiker som tar striden mot s...

Av Fester Bestertester - Tisdag 4 juni 21:58

Jag samlar på strumpor och kalsonger från mina själsfränder, killarna som gillar. Det är så eggande att få ett par strumpor marinerade i kraftig fotsvett och mikra dem för att dra ut max av den eggande lukten. Men förrådet måste ständigt byggas på då...

Av Fester Bestertester - Tisdag 4 juni 21:16

Åter upplever jag en jobbig dag. Ångest och oro de luxe, precis som vanligt. Jag ber böner till Skaparen om att få respit med de jobbiga tankarna, få lugn och ro i kroppen och huvudet. Det har blivit några gråtattacker och till synes ändlöst travande...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards