Direktlänk till inlägg 24 maj 2016

Kunde inte hålla emot

Av Fester Bestertester - 24 maj 2016 16:50

Jag kapitulerade för ölsuget idag. Jag köpte tio starköl och en hela whisky och går loss på dem nu. Min törst inkräktar på arbetet, så jag får stanna hemma imorgon. Verkstaden klarar sig utan mig, jag har viktigare saker för mig. Nu häller jag upp ett redigt glas med "Bell's" och glider in i dimman. Vi hörs någon annan dag.


MVH/Hasse

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fester Bestertester - Lördag 18 maj 22:05

Som så många gånger förr har jag inte gjort ett skvatt idag. Jag har inte varit utanför dörren, jag har inte lagat mat, jag har inte pratat i telefonen. Jag har bara suttit och glott på TV förrutom att mikra en frysrätt, en sådan där eländig kartong....

Av Fester Bestertester - Lördag 18 maj 15:39

Mitt liv i celibat är över, jag är redo att brottas igen. Min stjärt har återhämtat sig och den törstar efter grova objekt. Ni skulle bara veta hur mycket man kan tänja ut ringmuskeln, den sväljer min största analplugg, även fast jag får börja lite f...

Av Fester Bestertester - Fredag 17 maj 23:56

Nu har det dragit ihop sig till ännu en farofylld expedition, detta i mörka storskogen Vrinneviskogen. Antalet deltagare måste bli minst tre annnars ställer jag in hela evenemanget. Med oss tar vi med smörgåsar att kalasa på och nybryggt kaffe att dr...

Av Fester Bestertester - Fredag 17 maj 22:53

Uj, vad sugen jag är på snabbmat. Pizza, kebabrulle, kebabtallrik, hamburgare och korv med mos... Jag tänker råda bot på suget imorgon då jag kommer att gå till Systembolaget och ta McDonald's på vägen hem. Frågan är bara hur min ömmande rygg behandl...

Av Fester Bestertester - Fredag 17 maj 19:30

Idag är det nio dagar sedan jag blev utskriven från dårhuset. Livet rullar på om än i maklig takt. Jag är numera helt röstfri och tror inte längre att TV:n talar till mig. Paranoian finns väl lite kvar av, men bara lite och ibland, ingen just nu i al...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards