Alla inlägg den 16 november 2020

Av Fester Bestertester - 16 november 2020 17:42

Jag känner mig skön. Skööön... Detta på 20 milligram Stesolid, två Lergigan och en rejäl slurk Theralen. Tog allt för inte så länge sedan. Känningarna i bröst och mage är borta och stickningarna i vänsterhanden är nästan helt borta.


Allt var alltså inbillning med andra ord. Vad bra. Jag känner för att gå och lägga mig, börjar känna mig så smått snurrig. Bara krypa ned under täcket, lägga huvudet på kudden och sova, sova, sova.


Lugnande medicin FTW!


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 16 november 2020 17:27

Jag funderar starkt på att ringa AE (akutenheten) och beklaga mig. Vill ha deras välsignelse att överdosera min Stesolid. Har precis dragit i mig den Theralen som var kvar i flaskan. Skippade pipetten, drack direkt ur flaskan. Vidare har jag redan tagit hela dagsdosen Stess, men har rätt många sparade. Kommer att blanda allt med alkohol, men bara 2,8:or.


Jag kan tänka mig att ta 100 mg Stesolid, det kulle isåfall bli tjugo tabletter. Är risken att jag dör i sömnen på den mixen, precis som min bekant från mötesplatsen? Okej, jag kanske nöjer mig med 50, 60 milligram. Jag får se hur måendet utvecklar sig.


Skulle verkligen vilja prata ut med någon. Jag är inte psykotisk på något sätt, så inte tror jag de på AE skickar snuten på mig som sist. Vill bara lätta mitt hjärta för någon och kanske gråta en skvätt.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 16 november 2020 17:12

En av knasbollarna som gått till Mötesplats Helknas avled i sömnen inatt. Det var i sviterna av en stroke. Han förbättrades och kunde gå hållandes i stänger med hjälp av personal. Han åt själv och log och skrattade när han träffade någon han kände. Han började alltså förbättras och så gick han bara och dog.


Visst var han minst sagt udda, men det fanns inget ont i karl'n. Det var ofta han hälsade glatt på en och gav en en klapp på axeln.


Vila i frid, C. Du är hos Skaparen nu.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards