Alla inlägg den 24 november 2020

Av Fester Bestertester - 24 november 2020 22:44

Hallå därute! Jag har via RFSL dragit ihop ett gäng på fyra personer som ska träffas hemma hos mig. En partner till varje kille och chans till partnerbyte om kroppen orkar med det. Jag bjuder på bubbel och salta pinnar och kanske jag spexar och för upp en pinne ni vet var.


Vi kommer att tränga ihop oss i mitt lilla vardagsrum. Närkontakt utan att vi ens tafsar på varandra. Knä mot knä och lår mot lår i min soffa. Vi är erfarna alla fyra och vet vad killar gilllar. Tänk er vilka brottningsmatcher vi ska ha...


Jag ska bara tvätta av mina analpluggar och raka mig därnere, sedan är jag redo att ta emot killar i både hem och rumpa.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 24 november 2020 17:48

Jag gick inte till Mötesplats Helknas vare sig igår eller idag. Jag var så himla trött att jag låg på sängen och sov mitt på dagen. Dock klev jag upp runt elva både måndag och tisdag, jag måste ju handla luncher åt mina föräldrar. Direkt jag kom hem blev det sängen för några sköna z.


Idag måste jag komma isäng skapligt då jag har tvättstugan klockan sju på morgonen och boendestöd halv nio. Dessutom måste jag ta mitt månatliga blodprov innan novembers slut. Usch för åtaganden!


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards