Alla inlägg den 27 november 2020

Av Fester Bestertester - 27 november 2020 22:09

Har du någonsin gjort något homosexuellt? Nupit en vän i bröstvårtan eller vidrört hans skrev? Själv startade jag min karriär tidigt och lekte doktor med flera barn av hankön (när jag själv var ett barn).


Ett grabbatag om ena skinkan och ett slick på halsen, då har man avslöjat sig som praktbög. Men ibland kan den man beter sig osedligt mot vara spritt språngande homo eller en liten smyghomo. Då kan det sluta bra, sluta i sängen.


Jag tror det bor en liten bög i varje människa. Att ha snorren i en annan mans stolgång är inte bara skönt, det är vad Gud vill. All kärlek är fin kärlek. Men jag har inte sex för att jag är kär, det är nödvändigt för mig att få tömma mig i en annan mans ändtarm. Sex ja, partnerskap nja.


Sitter du på en fin homosexhistoria ber jag dig att skriva av dig i ett PM. Du skriver av dig och jag runkar av mig.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 27 november 2020 19:53

Min bekant har börjat ringa mig flera gånger om dagen och han är synnerligen pratglad och kan hålla låda hur länge som helst. Det blir jag som får sätta stopp för de långa samtalen med att säga att jag är trött. Det är ingen lögn, dels är jag trött av alla mediciner, sedan blir jag trött av att höra honom mala på. Lagom är bäst, ett samtal om dagen tycker jag räcker.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 27 november 2020 19:14

Jag har bara fem starköl och en sjuttis whisky att dricka i helgen. Jag har två sexpack 2,8:or också. Med andra ord kan jag inte vara stupfull hela helgen. Tänkte spara whiskyn tills imorrn, men då blir jag utan borsten på söndag. Vilket dilemma... Och nej, jag orkar inte släpa mig till Systembolaget imorgon lördag.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards