Alla inlägg den 28 november 2020

Av Fester Bestertester - 28 november 2020 21:30

Sätt dig på tåget och kom hem till mig här i Motala. Jag har ingen att dela min punsch med och ser dig gärna som min gäst. Nils-Erik har gått och lagt sig, därmed har jag ingen att telefonera. En galen liten fru har jag, men hon är inget vidare sällskap.


Kommer du inte inom två timmar lyfter jag luren och ringer dig. Vi kan prata UFO:n om du vill, eller kanske populärmusik, sånt gillar ju du.


Sluta tyck synd om dig själv och ta emot min utsträckta hand.


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - 28 november 2020 21:10

Ångesten börja krypa på mig och jag undrar om det kan bero på avsaknad av medicin. Jag har noll koll på min så kallade apodosrulle, är ur fas med datumet som står på dem. Det är inte överjävligt än, men illa nog, denna förbaskade ångest.


Jag har legat på sängen hela dagen, gick upp strax innan åtta på kvällen. Men inte kan man få ångest av sömn? Nä, jag vet inte.


Det får väl bli att ge sig ut på gatorna och gå utan mål i sikte. Efter benso kommer motion som näst bästa knep mot ångest.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 28 november 2020 20:32

Jag skulle till närmaste kiosk, jag hade nämligen slut på chips. Men när jag kom fram var det igenbommat och nedsläckt. I fortsättningen stänger de klockan tre på helgerna och sju på vardagarna. Dålig stil. Nu får jag sörpla läsk utan att kunna stoppa en näve chips i munnen. Bu för denna kiosk.


MVH/Fester Bestertester

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards