Alla inlägg den 24 juni 2007

Av Fester Bestertester - 24 juni 2007 21:28

Det är lika bra att tala sanning med en gång, innan ryktena börjar gå. Jag har gjort mig skyldig till misshandel av min fru Phain. Jag utdelade ett par slag med knuten näve, plus att jag tog stryptag på henne.



Jag är ingen våldsman och det vet alla som känner mig. Däremot blev jag provocerad av min fru innan misshandeln, något som har hänt ett flertal gånger. När hon vill kan hon bli ytterst otrevlig. Min reaktion var därför både sund och riktig, även om hon led skada av smällarna.



Som fru ska man behaga sin man och lyda hans order. Man ska absolut inte, som min fru har satt i system att göra, sätta sig upp mot honom och be om stryk. Då ska man tillrättavisas, något som min fru råkade ut för.



Jag har tagit hit en fattig och utsatt ung kvinna från ett u-land och skänkt henne inte bara en kärleksfull make (mig), utan även låtit henne ta del av vår höga levnadsstandard här i Sverige. Därför kräver jag hennes tacksamhet och lydnad. Det borde inte vara så svårt att förstå.



Låt oss hoppas att detta var sista gången jag tvingades tillrättavisa henne och att hon i fortsättningen håller sig på mattan. Jag vill inte att vårt förhållande ska sluta i skilsmässa, där hon kastas ut ur Sverige och tillbaks till sittt underutvecklade land. Jag är redo att dra ett sträck över allt och hoppas att min näpna fru ska tycka likadant.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards