Alla inlägg under november 2008

Av Fester Bestertester - 23 november 2008 18:06

Tja! Kvällen hos min polare blev en katastrof. Det var en snygg tjej där och jag kände lite på hennes bröst. Då hällde hon en Löwenbräu i mitt knä. Satkärring!



Jag blev förbannad och gav henne en örfil, sedan drog jag. Jag hamnade på Pub Wasa helt själv och väl där gjorde jag om brösttricket på en medelålders kärring. Då ropade hon på vakterna och jag blev utkastad.



Nä, fan, det är lugnast att sitta själv och supa. Kommer inte att gå ut mer på ett tag.

Av Fester Bestertester - 21 november 2008 16:56

Risperdal, vackert beläget i norra Norge, är en idyllisk och trivsam ort med ca 5000 invånare. Orten är känd för att ha arrangerat de Olympiska Spelens vinterolympiad tillsammans med Lillehammar.



Det finns även ett smarrigt godis med namnet Risperdal. Denna sötsak kan endast fås av läkargodkännande. Ta då tre, fyra tabletter på en gång, så ska ni få se på grejor.



Mer Risperdal till folket. Mer lycka och trivsel till alla. Mer Risperdal.

Av Fester Bestertester - 21 november 2008 16:32

Hej där ute! Jag mår toppen. Ikväll ska jag till en kompis. Vi ska dricka öl o snacka skit. Jag tar med mig 4 Millenium på 7,3% och en handfull Bellman på 6%.



Min kompis är liksom jag UFO-intresserad, så skönt ufo-snack kan ni förvänta er. Näähä, det får räcka för idag. Vi hörs!

Av Fester Bestertester - 20 november 2008 19:50

Här är en bild jag tog nu i november. Det är ett "skepp" från Andromedagalaxen, vilket besökt oss ett flertal gånger. Jag har varit ombord och jag kan säga er alla att "The Aliens" ligger så lååångt framför oss, så det är nästan ogreppbart.



De kommer hit för att hjälpa oss. De vill att vi utvecklas till interplanetära resenärer. De vill oss gott.

Av Fester Bestertester - 19 november 2008 19:19

Internet är ett tveeggat svärd. Där finns mängder med viktig och intressant information, men även massvis med smuts, snusk och dravel. Iran vidtar nu mått och steg för att få bukt med denna förrädiska företeelse internet.



Herr Abdolsamad Khoram Abadi, en högt uppsatt tjänsteman i ärorika republiken Iran, går nu till attack mot dyngan som sprids likt en pandemi och kräver rättning i leden.



Hädanefter kan sidor som illvilligt kritiserar mönsterrepubliken Iran stängas ned. Det bör inte upplåtas plats för sådana siter. Iran förtjänar bättre än knivhugg i ryggen av fega "internet-revolutionärer". Det vankas nya tider.



Ned med snusket. Ned med förtalet. Leve Iran!

Av Fester Bestertester - 18 november 2008 19:58

Hab SoSlI' Quch!

betyder


Din mor har en len panna


Säg inte detta till vänner. Det kan få oanade konsekvenser.


Vi syns igen nästa vecka

Aron

Klingonexpert




Av Fester Bestertester - 18 november 2008 18:11

This is Sir Calum, your faithful blogger from Gorbals. I hereby post a picture from "Sean Connery-land", that is Fountainbridge in Edinburgh, or Edin-Bra as we say.



Despite the fact that this dump is on the east coast, and the fact that it´s in miserable Edinburgh, I still love it. As a Hearts-fanatic and an ardent enemy of the Hibee-scum I can´t help but loving the Jam Tarts. Go Hearts!



Let´s win another title. As we say: One in a row. Let's rock the Old Firm in their ivory tower. Sorry 'Gers fans, but there can only be one team on top of the table, and that team is Heart of Midlothian. Let's rid ourselves of fenian scum. Hoops: Out, out, out!

Av Fester Bestertester - 17 november 2008 23:47

Snart är det dags för UFO-Motalas årliga julfest (eller Schmerrza som det heter på Sirianska).

Då ska vi givetvis ha allsång. Klicka på nedanstående klipp och sjung med redan nu!


Utsza Merertza Kamboli - Ha det bra gott folk

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards