Alla inlägg under december 2008

Av Fester Bestertester - 18 december 2008 18:52

God kväll, kära bloggläsare. I morgon ska jag till affären och handla potatis, ansjovisfileer, ströbröd, gul lök och grädde. Det vankas nämligen Janssons frestelse.



Min fru ska få tillaga den (hon står för all matlagning i hushållet, precis som det ska vara) efter mina noggranna instruktioner. Gud nåde henne om den inte smakar som min saliga mors Jansson. Då kan det bli en eller två snabba örfilar.



Lilla Phain (min fru) ska även få laga köttbullar och samma sak gäller där. De ska smaka som min mors, allt annat är oacceptabelt. Nån nytta ska man ha av fruntimmer.



Nej, nu får julen ta och skynda på. Jag vill frossa i godsaker.



MVH/Vän av ordning

Av Fester Bestertester - 17 december 2008 19:33

Ikväll intervjuar vi en Nordkoreansk frihetskämpe vid namn Lang



Good day to you, mister Lang Park Soo.

Good day



How are things in the Republik?

Korea best. Korea friendly. Korea very strong nation, very good.



Are you gainfully employed, and if so, what do you do?

Me strong fighter. Love communism. Work at office.



Does North Korea pose a threat to its southern neighbour?

No, no, no. As long as stupid South Korea does not irritate us. If they do, many, many bombs will rain down on them. South Korea is very bad. Bad, bad people.



What do you think about Käftsmällen?

Kaftsmallen is very good. Me like.



Finally, do you have a message to our readers?

Yes, me have. Fight for Kim Jong Ill. Wish communist party in Sweden will seize power. Then Sweden paradise.

Av Fester Bestertester - 17 december 2008 17:51

Stöd och heja på Newcastle United. Det enda laget i engelska förstadivisionen värt att bry sig om att hålla på.



Tänk Alan Shearer...vilken klasspelare. Förr eller senare kommer de att knipa ett guld, var så säkra. Heja The Magpies!

Av Fester Bestertester - 16 december 2008 21:18

Lennart här igne. Nu är jag lite full. Dricker Glen Grant...Bifogar en härlig bild på mannens ädlare delar.



Fy fan, nu är ja fulll. Jävlit full.

Av Fester Bestertester - 16 december 2008 19:55

Tja! Var på Statt här i E-tuna och tänkte ha en trevlig kväll, tillsammans med min kompis Carro. Vi drack Galliano och cider i massor och jag blev så där skönt "fyllepilsk" som man kan bli. Den här kvällen kommer att bli toppen, tänkte jag i mitt oförstånd. I should have known better, silly me.



Väl inne på Statt såg jag min gamla antagonist Bettan (hon snodde Snygg-Göran från mig) och jag gick helt sonika fram till henne och konfronterade henne med en mild frågeställning varför hon gjorde som hon gjorde. Hon snäste spydigt av mig o då rann sinnet på mig. Jag tömde ut min cider över henne o hon började gapa och skrika. Bitch!



Vakterna kom framrusande och särade på oss. Vad sedan nazisterna till vakter gjorde var mycket fult. Först klämde dom mig på brösten o rumpan, sedan slängde dom ut mig hals över huvud. Fy fan, va jag *hatar* nazzar!!!



Jag fick veta att jag är portad på obestämd tid. Svin! Sög jag av dom skulle de släppa in mej direkt, fast det nöjet ska dom inte få.



HATA HATA HATA små nazzevakter. Fi faen!

Av Fester Bestertester - 16 december 2008 18:56

Kära läsare...Det är dags att vara ärlig och dags att komma ut ur garderoben. Jag är...host...flämt...eeh, ja, homosexuell. Eller, jag vet inte. Jag vet bara att det dunkar och pulserar i prinskorven närhelst jag ser en härlig, hårig hunk.



Äh. Jag är bög rätt och slätt. Jag tänder på muskulösa unga män med drömmande blick, en blick som drömmer om mitt organ djupt inne i sitt rektum. Jag surfar runt en hel del på gay-siter och de har bara bekräftat vad jag känner. Jag är homosexuell och (faktiskt) stolt.



Jag författar denna artikel i smyg. Skynda Er och läs, för snart kanske Norrköpingsavdelningen tar bort den. Har ni inte hört av mig inom en vecka så vet ni att jag är bannad.



Puss och kram/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 14 december 2008 21:16

Hervor, Nikodemus eller Esias. Vem fan heter så i dagens multikulti-samhälle? Ut med mossiga gamla svenska namn och fram för nya, likt Kevin, Massoud och Ibrahim.



Namnsdagar är rasistiska som det nu är. Idel svenska skitnamn och noll utländska. Låt oss arbeta för en internationell almanacka. Bu för Nils, Anna, Gustav och allt vad man nu hette i kalla nord. Fram för eldiga namn...

Av Fester Bestertester - 14 december 2008 18:22

Knack, knack



Vem där? Jasså, ingen? En snabb titt ut genom fönstret och där har vi det. En kamouflerad krigare med en kula med mitt namn på.



Snälla, döda mig inte. Jag är skyldig till den omstörtande verksamhet jag beskylls för, men det är ofrivilligt.



Jag är ju schizo, för tusan! Att döda mig är som att skicka stridsvagnar på flugor. Jag är en obetydlig bricka i ett fult spel.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards