Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Fester Bestertester - 6 februari 2008 19:03

Likt vår världs Marskalkstav har vi i UFO-Motala kommit över en Kommandostav från Sirius. Den flöt iland i norra Storbritannien, närmare bestämt i Montrose Basin, i början på nittiotalet.



Den har vårdats ömt av den brittiska lokalavdelningen och har putsats upp för att tåla våra granskande ögon. Denna artefakt är både vacker och imponerande. Sune från Motala jämför den med sin rymdvante, ett väldigt gott betyg.



Kommande helg finns den att beskåda i vår lokal i Motala, sedan ska den skickas tillbaka till Montrose i Skottland. Passa på att se detta unikum. Kom till Motala innan det är försent.

Av Fester Bestertester - 6 februari 2008 18:26

Det har blivit dags att snacka lite med Herr X igen. Det har gått en tid sedan den senaste intervjuen.



Hej igen, X.

Hej, din filur.



Nå, hur är läget då, såhär i julens efterdyningar?

Bara bra, tack. Jag kämpar på, som jag alltid gjort.



Kämpar säger du. Är det mot vardagens tristess, eller kanske din psykiska sjukdom?

Äh, bara allmänt. Jag tycker vardagslunken är skön. Ge mig bara några starköl om dagen, så är jag nöjd.



Aha! Är det så att du har fallenhet för missbruk?

Jag skyller din plumpa formulering på ungdomligt oförstånd. Jag är då rakt inte alkoholist, snarare livsnjutare. Öl är gott och därför dricker jag.



Nåt nytt på UFO:fronten?

Kul att du frågar. En person knuten till en utrikisk UFO:förening har lånat ut en artefakt till oss i Östergötland. Det rör sig om en Siriansk (från Sirius) kommando-stav. Mycket spännande.



När kommer ni att visa den för alla oss som hänger här på bloggen?

Snart. Mycket snart.



Till sist. Tror du att du klarar dig från inläggningar på psyket i framtiden?

Därom är jag fullt och fast förvissad. Jag är färdigbehandlad.



Tack för din tid, X

Tack själv, undersåte.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards